Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

“Bobří“ kampaň k povinnému ručení

Redakce MAM18. 10. 2006

ČSOB Pojišťovna spustila dvouměsíční reklamní kampaň, jejíž ústřední postavou je opět oblíbená postavička bobra. Nová kampaň vyzdvihuje atraktivní novinku, kterou ČSOB Pojišťovna zavedla na českém trhu jako první: z jejího povinného ručení lze nyní hradit i škody na vlastním vozidle.
Kampaň na povinné ručení navazuje na dvě předchozí reklamy s bobrem, od minulých spotů se ale významně odlišuje. “Zatímco v minulosti jsme se zaměřili na rychlost a kvalitu likvidace pojistných událostí, nyní poprvé komunikujeme výhody konkrétního produktu – povinného ručení. Novinkou je také animovaný bobr, který na rozdíl od hrdiny minulých bobřích příhod vznikal výhradně v počítači,” říká ředitel marketingu ČSOB Pojišťovny Petr Kleiner. “Stejně jako je v nové kampani jedinečný náš maskot, je na českém trhu naprosto ojedinělý i produkt ČSOB Pojišťovny – povinné ručení ve variantě Premiant. Z něho lze totiž vedle škod způsobených na cizím vozidle hradit až do 5000 korun i škody na vozidle vlastním,” dodává Petr Kleiner.
Od 14. října do 14. listopadu bude možné se s bobrem setkat v televizi na ČT1 a Primě.
Hlas v pozadí spotu patří Vladislavu Benešovi.
Televizní kampaň bude pokračovat inzercí a PR v denním tisku, regionálních rádiích a také na plakátech a samolepkách. Letáky s výhodami povinného ručení od ČSOB Pojišťovny najdou ve svých schránkách obyvatelé čtyřiceti okresů s nižší nehodovostí. Těm ČSOB Pojišťovna vedle dalších benefitů, jakými jsou například úrazové pojištění pro řidiče zdarma a až 20% sleva u vozidel starších deseti let, nabízí další desetiprocentní slevu. Navíc ČSOB Pojišťovna uznává také bonusy, které si klient přinese z jiné pojišťovny.
Spoty ČSOB Pojišťovny s bobrem zabodovaly už v předchozích televizních reklamách, a to jak u laické, tak u odborné veřejnosti. Reklama s bobrem zaujala i porotce soutěže o nejefektivnější reklamu Effie 2006 a dostala se letos mezi kandidáty na vítěze.

-zem-

×

Disney zahájil tažení proti obezitě dětí

Starší článek

Reklamu pro Vodafone bude vymýšlet Mark/BBDO

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Loni dosáhl Rohlik.cz obratu přes 300 milionů eur a měl kolem tři čtvrtě milionu zákazníků. Získané finanční zdroje použije Rohlik Group…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více