Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Ahold popírá, že cenová válka v Nizozemsku skončila

Redakce MAM23. 10. 2006

Nizozemský řetězec Ahold popřel, že by ukončil cenovou válku, která na jeho domácím trhu trvá už tři roky. Ahold tak reagoval na informace, které se objevily na finančních trzích. Akcie konkurenčního řetězce Laurus zpevnily asi o 17 procent právě po spekulacích o ukončení cenové války.
Boj na nizozemském maloobchodním trhu vede řetězec supermarketů Albert Heijn, který je součástí skupiny Ahold. Podle agentury Reuters cenová válka ublížila konkurenci, zatímco Ahold v ní vítězí a postupně si upevňuje podíl na trhu.
Ahold je největším maloobchodním řetězcem v Nizozemsku, ale působí i na dalších trzích v Evropě a v Severní Americe. V České republice provozuje supermarkety Albert a hypermarkety Hypernova. V Nizozemsku má asi 700 obchodů a podíl na trhu kolem 26,4 procenta.
Ahold začátkem roku 2003 výrazně snížil ceny, aby získal zákazníky, kteří začali ceny v prodejnách Aholdu považovat za příliš vysoké a obrátili se na konkurenční řetězce.
Ahold v Nizozemsku za poslední tři roky snížil ceny už více než desetkrát a mluvčí řetězce dnes uvedl, že další snížení cen nemůže vyloučit. Kdy by ale k takovému kroku mohl sáhnout, nicméně nechtěl říci. “Informace předem svým konkurentům nepodáváme,” řekl mluvčí Jan Christiaan Hellendoorn.
Nizozemský list NRC Handelsblad ale o víkendu napsal, že podle ředitele Alberta Dicka Boera by cenová válka měla skončit v prosinci. “V roce 2003 jsme si stanovili tříletý plán. Úkoly, které jsme si dali, jsme splnili,” řekl Boer. Albert se podle něj dostal zhruba do poloviny mezi konkurenty a této pozice už se nechce vzdát.

×

Brusel by chtěl regulovat prodej hudby po internetu

Starší článek

Digitální TV i rada podaly kasační stížnost proti zrušení licencí

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Ogilvy

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Akce

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více