12. ročník soutěže Zlatá pecka zná vítěze

31. 10. 2006 13:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Asociace českých reklamních agentur AČRA rozdala v pondělí 30. října v pražském hotelu Praha 20 Zlatých pecek a 4 ceny hlavních partnerů a sponzorů mezinárodní reklamní soutěže. Slavnostní ceremoniál s předáváním cen tentokrát publiku zpříjemnil herec Bob Klepl. O udělení Zlatých pecek rozhodovala porota ve složení Michal Pavlíček, Irena Pavlásková, Libor Pavlata, Lou Fanánek Hagen, Jan Mattlach, aj. jimž předsedal nezávislý konzultant Josef Havelka. Čtyři zlaté pecky získala do sbírky agentura Euro RSCG, tři McCann Erickson Prague a po dvou pak agentury Fabrika a Mowshe. Mezi vítěznými kampaněmi jsou také tři ze Slovenska.*

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.