1. pozitivní pro České Švýcarsko

2. 10. 2006 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

České Švýcarsko spustilo svou podzimní kampaň na podporu návštěvnosti ve svém regionu. Autorsky se na ní podílela reklamní agentura 1. pozitivní, vítěz předchozího výběrového řízení. Kampaň probíhá po celé republice, zejména na tramvajových polepech, internetových bannerech, v rádiích ve Středočeském kraji a dále formou rozsáhlého direct mailingu připraveného na začátek října.


06obr_Tramvaj_final1.jpg

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.