Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Zprávy na Primě lákají více diváků, ČT a Novu ale nepřekonávají

Redakce MAM26. 9. 2006

Nová hlavní zpravodajská relace Primy s názvem 1. zprávy láká více diváků než její předchozí verze. Stále jich je však méně než u konkurenčních Televizních novin na Nově a Událostí České televize. Novou podobu zpráv nabízí Prima od neděle 17. září. Změnila moderátory i grafiku a délku zpráv prodloužila o pět minut na celkových 20.
Osm relací 1. zpráv od 17. do 24. září zhlédlo v průměru 1,04 milionu dospělých diváků, zatímco posledních osm Zpravodajských deníků na Primě do soboty 16. září vidělo 899 000 lidí. Vyplývá to z peoplemetrového měření ATO-Mediaresearch, které zveřejňuje server Novinky.cz.
Zájem o Televizní noviny a Události ve stejném období rovněž stoupl. Průměrně se na Televizní noviny na Nově od 17. září dívalo 2,54 milionu lidí, u Událostí to bylo 1,14 milionu. Před tímto datem byla průměrná sledovanost hlavních zpráv na Nově 2,32 milionu dospělých, u Událostí 1,02 milionu.
Největší zájem z dosud osmi odvysílaných relací byl o premiéru v neděli 17. září. Na novou podobu relace bylo zvědavo 1,29 milionu lidí, což podle údajů Primy ve srovnání s dosavadní zářijovou sledovaností znamená nárůst o 380 000 diváků. Na premiérové 1. zprávy se tak dívalo téměř 46 lidí z každé stovky, která byla v tu dobu u obrazovek. To je zhruba o osm procent více oproti dosavadnímu průměru za září.
Hlavní večerní zprávy nabízí Prima jako první ze tří celoplošných televizí, a to od 19:00. Nyní končí v 19:20, a proto se o pět minut překrývají s Událostmi ČT. Televizní noviny začínají v půl osmé, takže se rovněž částečně kryjí s relací ČT.
O zprávy na Primě byl dlouhodobě nižší zájem než o obdobnou relaci Novy a ČT. Od půlky září proto Prima přistoupila k proměně dosavadního Zpravodajského deníku. Upustila od moderování zpráv jednou osobou a zavedla stejně jako Nova a ČT moderátorské dvojice. Angažovala proto čtyři nové moderátory, včetně dřívější redaktorky České televize Světlany Zárubové či Petra Tichého, který se mimo jiné v poslední době podílel na rozjezdu nové digitální zpravodajsko-publicistické stanice Z1.

×

Příjmy z internetové reklamy v USA v pololetí vzrostly na rekord

Starší článek

Emmy získal pořad o otroctví

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více