Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Zelení zruší kampaň v MHD proti odsunu brněnského nádraží

Redakce MAM14. 9. 2006

Strana zelených nebude mít v brněnské MHD plakáty kritizující odsun vlakového nádraží. Společnost Snip&Co., která ve vozech Dopravního podniku města Brna (DPMB) zajišťuje reklamu, prý straně pohrozila, že s ní v budoucnu neuzavře další smlouvu, pokud dvě desítky letáků s kritikou přesunu nestáhne. Informoval o tom Martin Ander ze Strany zelených. Ředitel agentury Jiří Morávek výhružky své firmy odmítá.
Stejné plakáty s texty jako “Odsun? Vyhozené peníze” nebo “Ještě není rozhodnuto” odmítla agentura Snip&Co. vyvěsit již před dvěma týdny koalici Nádraží v centru. Městský dopravní podnik argumentoval loajalitou k magistrátu, který přesun prosazuje. Dnes se o objednání plochy na stejné plakáty pokusila Strana zelených, která s odsunem nádraží nesouhlasí.
Agentura Snip & Co. dnes nejprve 20 plakátů koalice Nádraží v centru s přelepkou, že jde o předvolební kampaň Strany zelených, přijala společně se 180 vlastními plakáty strany. Podle Andera pak ale Morávek přiměl při osobním jednání volební manažerku strany plakáty stáhnout. “Postavil ji před volbu, že buď vyvěsí pouze ty plakáty Strany zelených, které o odsunu nehovoří, nebo žádné,” řekl Ander. Morávek slovní nátlak odmítá, manažerka prý dvacítku plakátů stáhla sama.
Na konci prázdnin odmítl DPMB vyvěsit koalici 300 plakátů. Kromě loajality k radnici odůvodnila městská firma své rozhodnutí tím, že na plakátech byly uvedeny zavádějící a nepodložené informace. Podnik má podle své mluvčí právo na základě etických aspektů vyvěšení inzerce odmítnout. Dalších 50 plakátů odmítl koalici bez udání důvodu vyvěsit také další městský podnik – Technické sítě Brno, který spravuje reklamní tabule na sloupech elektrického vedení.
Přestavba železničního uzlu, stručně nazývaná přesun nádraží, má v Brně řadu odpůrců. Poukazují na nákladnost stavby, která navíc odsune hlavní železniční nádraží dále od centra. Městská rada ale za projektem stojí, je podle ní nezbytný. Současná podoba uzlu začala vznikat ještě v první polovině 19. století, podle radních je chaotická a blokuje rozvoj města. Stávající nádraží prý navíc nesplňuje technické podmínky pro zavedení moderních rychlovlaků.

×

Minulý týden stouply podíly na sledovanosti Primě a ČT2

Starší článek

Rada opět trestala

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Lexus

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více