Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Září – Měsíc biopotravin se stovkou akcí

Redakce MAM1. 9. 2006

Kolem sta akcí letos lidem nabídne druhý ročník projektu Září – Měsíc biopotravin a ekologického zemědělství, který má za cíl informovat veřejnost o principech ekofarmaření a povzbudit zájem o jeho produkty. Zájemci budou moci během dnů otevřených dveří navštívit ekologické farmy, ochutnat a nakoupit v desítkách bioprodejen. Proti loňsku přibude biodožínek a biojarmarků, uvedli pořadatelé. Loni se během Září – Měsíce biopotravin konalo kolem 90 akcí, které podle odhadů přilákaly desetitisíce lidí.
Své brány otevřou během září návštěvníkům desítky ekofarem. Lidé tam mohou zavítat na prohlídky, pikniky, ukázky práce se zvířaty nebo na poli, projít naučné stezky či vyslechnout přednášky a také ochutnávat.
Ochutnávky a zvýhodněný nákup nabídne v září 32 prodejen sdružených ve svazu PRO-BIO. Se slevou bude možno nakupovat biopotraviny během akčních dnů také ve 110 pobočkách dm – drogerie. Kromě jarmarků a dožínek se budou letos konat i kurzy vaření nebo filmová představení. Kalendář akcí je dostupný na webových stránkách www.mesicbiopotravin.cz.
Obrat českého trhu s biopotravinami v posledních letech výrazně roste a loni lidé podle odhadů za toto zboží utratili 350 milionů korun. Na celkové spotřebě potravin se ale biovýrobky podílely asi 0,18 procenta. Podle odborníků by biopotraviny a ekozemědělství potřebovaly silnější propagaci, protože celkové povědomí o nich je stále nízké. Problémem je také nedostatek zpracovatelských kapacit. Část biosurovin jde pak z Česka na export, na druhou stranu do ČR míří hotové biovýrobky zejména ze západní Evropy.
Hlavním koordinátorem Září – Měsíce biopotravin je Svaz ekologických zemědělců PRO-BIO. Projekt finančně podporuje ministerstvo zemědělství, Nadace Avalon a sedm partnerů.

×

Deník Metro míří do dalších 30 měst

Starší článek

Deník Metro míří do dalších 30 měst

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více