Reklamní agentura W&P zakončila v průběhu uplynulého léta proces optimalizace vlastní sítě nosičů venkovní reklamy, konkrétně billboardových ploch. „Šlo nám hlavně o to, abychom na úkor kvantity zvýšili kvalitu sítě,“ informuje Jitka Barošová, výkonná ředitelka agentury. Divize W&P Outdoor, do jejíhož portfolia billboardy patří, tak získává na prahu nové sezony ucelenou paletu kvalitních nosičů, která klientům přináší – v západních Čechách ojedinělé – možnosti marketingové komunikace. „Rozhodli jsme se některé méně atraktivní plochy vyřadit a nahradit je – vždy v souladu s legislativou – novými. Snažíme se stavět billboardy nejen v nově vybudovaných úsecích dopravních komunikací, ale zajímavé prostory často nacházíme i v lokalitách, jež jsme považovali za obsazené či málo vhodné. Provedli jsme zároveň i redesign ploch – ty dnes poznáte podle výrazné firemní azurové stříšky či rámečku. Označené jsou bílým logotypem společnosti, webovou kontaktní adresou a číslem plochy,“ doplňuje Jitka Bartošová.
Nabídku W&P Outdoor tvoří vedle billboardů ještě lamelové reklamní plochy typu Primavision v Plzni a Karlových Varech, bigboardové plochy v Plzni na Borských polích, navigační systémy na sloupech veřejného osvětlení, reklamní plochy na dálnici D5 nebo poutače na zábradlí a mostech.
-red-