Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

W&P Outdoor dokončila optimalizaci

Redakce MAM11. 9. 2006

Reklamní agentura W&P zakončila v průběhu uplynulého léta proces optimalizace vlastní sítě nosičů venkovní reklamy, konkrétně billboardových ploch. „Šlo nám hlavně o to, abychom na úkor kvantity zvýšili kvalitu sítě,“ informuje Jitka Barošová, výkonná ředitelka agentury. Divize W&P Outdoor, do jejíhož portfolia billboardy patří, tak získává na prahu nové sezony ucelenou paletu kvalitních nosičů, která klientům přináší – v západních Čechách ojedinělé – možnosti marketingové komunikace. „Rozhodli jsme se některé méně atraktivní plochy vyřadit a nahradit je – vždy v souladu s legislativou – novými. Snažíme se stavět billboardy nejen v nově vybudovaných úsecích dopravních komunikací, ale zajímavé prostory často nacházíme i v lokalitách, jež jsme považovali za obsazené či málo vhodné. Provedli jsme zároveň i redesign ploch – ty dnes poznáte podle výrazné firemní azurové stříšky či rámečku. Označené jsou bílým logotypem společnosti, webovou kontaktní adresou a číslem plochy,“ doplňuje Jitka Bartošová.
Nabídku W&P Outdoor tvoří vedle billboardů ještě lamelové reklamní plochy typu Primavision v Plzni a Karlových Varech, bigboardové plochy v Plzni na Borských polích, navigační systémy na sloupech veřejného osvětlení, reklamní plochy na dálnici D5 nebo poutače na zábradlí a mostech.

-red-

×

Google chce získat doménu Gtalk.cz

Starší článek

Obrat zadaných poptávek vzrostl

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více