W&P Outdoor dokončila optimalizaci

11. 9. 2006 10:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Reklamní agentura W&P zakončila v průběhu uplynulého léta proces optimalizace vlastní sítě nosičů venkovní reklamy, konkrétně billboardových ploch. „Šlo nám hlavně o to, abychom na úkor kvantity zvýšili kvalitu sítě,“ informuje Jitka Barošová, výkonná ředitelka agentury. Divize W&P Outdoor, do jejíhož portfolia billboardy patří, tak získává na prahu nové sezony ucelenou paletu kvalitních nosičů, která klientům přináší – v západních Čechách ojedinělé – možnosti marketingové komunikace. „Rozhodli jsme se některé méně atraktivní plochy vyřadit a nahradit je – vždy v souladu s legislativou – novými. Snažíme se stavět billboardy nejen v nově vybudovaných úsecích dopravních komunikací, ale zajímavé prostory často nacházíme i v lokalitách, jež jsme považovali za obsazené či málo vhodné. Provedli jsme zároveň i redesign ploch – ty dnes poznáte podle výrazné firemní azurové stříšky či rámečku. Označené jsou bílým logotypem společnosti, webovou kontaktní adresou a číslem plochy,“ doplňuje Jitka Bartošová.
Nabídku W&P Outdoor tvoří vedle billboardů ještě lamelové reklamní plochy typu Primavision v Plzni a Karlových Varech, bigboardové plochy v Plzni na Borských polích, navigační systémy na sloupech veřejného osvětlení, reklamní plochy na dálnici D5 nebo poutače na zábradlí a mostech.

-red-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení