Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Wall Street Journal se více zaměří na módu a luxusní zboží

Redakce MAM11. 9. 2006

Americký ekonomický deník Wall Street Journal rozšíří na svých stránkách informace o módě a módním průmyslu. Pro tento účel zřídil v New Yorku speciální redakci, která bude pro americkou, evropskou, asijskou a internetovou mutaci listu koordinovat celosvětové zpravodajství o módě a o prodeji oděvů a luxusního zboží. Před začátkem newyorského Týdne módy to oznámil vydavatel deníku Dow Jones and Company.
Krok novým směrem má podle výkonného viceprezidenta společnosti Gordona Crovitze pomoci čtenářům pochopit důležité a rozvíjející se módní odvětví s odhadovanou hodnotou 200 miliard dolarů. “Kromě toho si stále více inzerentů z oděvních oborů a z výroby luxusních předmětů uvědomuje vysokou hodnotu našich čtenářů,” dodal. Jako příklad uvedl, že podle nezávislých průzkumů kupují čtenáři Wall Street Journalu více dámských módních doplňků než čtenáři jakéhokoli ženského módního časopisu.
Móda se stává stále důležitějším tématem jak pro list, tak pro jeho čtenáře na celém světě, soudí šéfredaktor Paul Steiger. “Naše zpravodajství se bude lišit od ostatních publikací tím, že bude zahrnovat byznys v módním průmyslu a za módními trendy,” uvedl.
Do redakce v čele se zkušenou reportérkou a manažerkou Lisou Bannonovou přejde pět módních zpravodajů pracujících dosud v New Yorku pro různé rubriky Wall Street Journalu. Nové oddělení bude také spolupracovat s reportéry v dalších městech, včetně Paříže, Londýna, Tokia a Los Angeles.
Dříve přísně ekonomický deník se na módu a životní styl zaměřil už počátkem letošního roku, kdy jeho evropské vydání spojilo síly s britským vydavatelstvím Show Media a začalo tisknout vkládaný čtvrtletník Style Journal. Časopis o módě, prvotřídních potravinách a víně, o cestování, designu a spotřební elektronice se soustředí především na vysokopříjmovou klientelu.

×

Švýcarsko má bezplatný ekonomický deník

Starší článek

Datart si vybral Publicis

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více