Volný dostal od rady registraci na TV přes pevnou linku

4. 9. 2006 09:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Telekomunikační operátor Czech On Line vystupující pod značkou Volný získal od Rady pro rozhlasové a televizní vysílání registraci pro převzaté rozhlasové a televizní vysílání přes telefonní linky. Informoval předseda rady Václav Žák. Firma začne testovat digitální televizní vysílání přes internetové připojení ADSL na podzim a do Vánoc chce službu nabídnout zákazníkům.
Volný tak může vysílat v celkem deseti městech včetně Prahy, Brna, či Ostravy zhruba pět desítek tuzemských a zahraničních TV stanic a dalších asi čtyř desítek rádií. Mezi nimi jsou i současné čtyři programy České televize, Nova a Prima a také nové šest nových digitálních stanic Febio TV, TV Barrandov, TV Pohoda, Óčko, Z1 a RTA.
Volný chce, stejně jako konkurenční O2, pro vysílání využít vlastní vysokorychlostní sítě ADSL2+. Technologie ADSL2+ je rychlejší variantou klasického připojení k internetu přes telefonní linku ADSL. Volný začal ADSL2+ nabízet v říjnu loňského roku. Kromě základních služeb IPTV, tedy široké nabídky televizích kanálů, budou moci zákazníci v budoucnu využít například prohlížení a sdílení digitálních fotografií, webmail, on-line nákupy nebo zhlédnutí filmů na přání.
O2 televizi přes pevnou linku a ADSL nabízí od pátku zhruba ve třetině své sítě. Cena základní nabídky začíná na 449 Kč.
Volný nabízí ADSL2+ s rychlostí deset Mbit/s, což je dvojnásobek proti klasickému ADSL, v Praze, Příbrami, Mladé Boleslavi a Kladně. Na podzim přibude Brno a Ostrava. Na službě spolupracuje s mateřským Telekomem Austria, který ji spustil na začátku letošního roku.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.