V hlavním čase si minulý týden polepšila ČT1 a Nova

20. 9. 2006 12:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Podíl na sledovanosti v minulém týdnu v hlavním večerním čase stoupnul ČT1 a Nově, naopak Prima a ČT2 zaznamenaly v tomto čase pokles. Ve srovnání podílů na celodenní sledovanosti tomu bylo ale naopak – Prima a ČT2 si polepšily, zatímco Nova a ČT1 pohoršily. Vyplývá to z údajů, které dnes zveřejnila Asociace televizních organizací (ATO) na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
Podíl Novy mezi 19:00 a 23:00 stoupnul o desetinu na 45,8 procenta, u ČT1 byl nárůst tři desetiny bodu a podíl 20,7 procenta. Prima a ČT2 ztratily shodně čtyři desetiny bodu a podíl Primy byl 19,9 procenta. ČT2 sledovalo v průměru osm lidí z každé stovky u obrazovek. ČT24 si pohoršila o setinu na 0,14 bodu, naopak podíl ČT4 Sport stoupl o 13 setin na 0,21 bodu.
Podíl Novy na celodenní sledovanosti klesl o bod na 41,2 procenta, ČT1 ztratila desetinu bodu a sledovalo ji v průměru 21 lidí z každé stovky u obrazovek. Nárůst Primy byl tři desetiny a její podíl činil 21,8 procenta. Podíl ČT2 stoupl na 8,4 z 8,2 procenta. ČT24 si polepšila o setinu na 0,28 bodu, podíl ČT4 Sport se v minulém týdnu zdvojnásobil na 0,2 procenta.
Všech 20 nejsledovanějších pořadů v minulém týdnu odvysílala Nova. Nejvíce lidí vidělo nedělní Televizní noviny, bylo jich přes 2,6 milionu, což představuje 30,9 procenta dospělé populace. Také na ČT1 byl největší zájem o nedělní hlavní zpravodajskou relaci, Události zhlédlo necelých 1,4 milionu diváků.
Rovněž na Primě byly na prvním místě diváckého zájmu zprávy. Nedělní, vůbec první vydání proměněné zpravodajské relace pod názvem 1. zprávy si vyhlédlo necelých 1,3 milionu lidí. Z nabídky ČT2 si největší počet lidí, přes 600 000, vybral dokumentární film Goebbelsův pokus.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.