Tuplák 2006 zná svou porotu

25. 9. 2006 13:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

V porotě nultého ročníku soutěže o nejlepší pivní reklamu Tuplák 2006 zasednou Pavel Maurer (ředitel ag. RMG connect) jako její předseda, a dále: Martin Šmíd (spolumajitel reklamní ag.Adhog ), Martin Demartini (Creative leader Euro RSCG), Petr Malina (kreativní ředitel ag.Jazz Communications.), Jan Šuráň (sládek, degustátor a konzultant), Pavel Vondráček (šéfredaktor časopisu Maxim), Richard Schinko (ředitel spol.Screenvision Czech), Martin Pasecký (kreativní ředitel ag. Leo Burnett) a režisér Jakub Kohák. Porota se poprvé sejde 25. září.

-mat-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.