Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Tituly Bontonfilmu budou na internetu

Redakce MAM20. 9. 2006

České filmy i některé tituly z nezávislé zahraniční produkce, které distribuuje společnost Bontonfilm, si budou moci zájemci stáhnout z internetu. Od 1. října chce službu placeného stahování, takzvaného video on demand, rozjet v plném komerčním provozu firma BD System software. Ta uzavřela s Bontonfilmem smlouvu o dodávání titulů. “Celkem jsme nabídli asi stovku filmů,” uvedl marketingový ředitel Bontonfilmu Michal Kroupa.
Mezi vybranými snímky by nemělo chybět Štěstí Bohdana Slámy nebo komedie Silný kafe, kterou v Česku natočil islandský režisér Börkur Gunnarsson. Ze zahraniční nabídky počítají autoři projektu s animovaným Valiantem, filmy Po čem ženy touží nebo Podzim v New Yorku.
Spuštění podobné služby již před čtvrt rokem ohlásil největší český portál Seznam.cz na stránkách seznam.kinomania.cz. Za poplatek v průměru 45 korun si tak návštěvníci stránek mohou po netu legálně koupit filmy jako Snowboarďáci, Rok ďábla, Šeptej nebo Návrat idiota. Smluvními partnery služby jsou produkční společnosti Negativ, Whisconti, In Film Praha či Diamant Film nebo distributor AQS a SPI International. Film zákazník získá na 24 hodin, během kterých jej může pouštět bez omezení.
Vůbec první video on demand spustil na českém trhu Český Telecom (nyní O2) na svých stránkách Starzone.cz, ty ovšem trpí nedostatkem titulů.
Zástupci DB System software nechtějí o své službě prozradit příliš podrobností. Již nyní je jasné, že k přístupu do centrály DB System software si diváci budou muset pořídit speciální set-top-box. Poplatek za jeden film je zatím tajemství.
“Od 1. října chceme nabídnout stovky filmů,” nechtěl být více konkrétní marketingový ředitel DB System software Rudolf Rabas. V zahraničí funguje video on demand již několik let, hollywoodská studia však brzdila jeho rozlet kvůli obavám z porušování autorských práv.


Hospodářské noviny, 20.9. 2006, autor: Aleš Borovan

×

Šest firem kolem Media Marketing Services se fúzí spojí do jedné

Starší článek

Zájem o DVD roste, přehrávač má již třetina českých domácností

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více