Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Švýcarsko má bezplatný ekonomický deník

Redakce MAM11. 9. 2006

Ve Švýcarsku začal vycházet první bezplatný deník zaměřený na finance a hospodářství. Jmenuje se CASHdaily, je v němčině, a je proto distribuován převážně v německojazyčné části Švýcarska, uvedla agentura AFP.
První číslo listu, který vydává tisková skupina Ringier, se zaměřilo na prémie manažerů, které mají v této alpské zemi vzrůst od příštího roku až o 50 procent. Zamýšlí se také nad miliony eur, jež zřejmě od médií vydělá Rakušanka Natascha Kampuschová, která byla unesená v dětském věku a nedávno osvobozená.
Dvě stránky list věnuje dopravě, zejména nastupující oblibě hybridních motorů, a přináší test odolnosti na alkohol. Barevný deník ve formátu bulvárních listů má 24 stránek a bude jej možné číst i na internetu.
První číslo bylo vydáno v nákladu 100 000 v očekávání většího zájmu, distribuce je z 1100 míst, která zahrnují i letiště a velké podniky. Běžný náklad se má pohybovat kolem 75 000 výtisků. V sobotu a v neděli list nevychází, redakce má 16 členů.
Bezplatný CASHdaily spolupracuje s placeným týdeníkem Cash, který vydává rovněž Ringier.
V německojazyčné části Švýcarska existují již dva bezplatné deníky s běžným zpravodajstvím, 20 Minuten a Heute.
V České republice vychází několik bezplatných deníků. Nejstarší je Metro, později přibyly deníky 24 hodin, Metropolitní expres a Kurýr. Jejich smyslem je podle vydavatelů nabídnout lidem stručné, krátké a seriozní informace při ranní cestě do práce.

×

Skupina kolem UPC má většinu v kanále Sport1

Starší článek

Wall Street Journal se více zaměří na módu a luxusní zboží

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více