Super poster slaví 10 let na trhu a mění logo
Společnost Super poster, jednička na trhu megaboardů nabízející více než 100 reklamních ploch po celé České republice, oslaví 15. září 2006 již 10. rok svého působení na trhu. U příležitosti tohoto výročí dojde také ke změně designu loga společnosti.
“Na trh venkovní reklamy jsme vstoupili v roce 1996 a jako první jsme se začali specializovat na exkluzivní velkoformátová média, tzv. superpostery,” uvedl Josef Soušek, marketingový ředitel společnosti. “Díky tomu máme v současné době téměř 70% podíl na trhu a naše plochy dlouhodobě využívají největší společnosti v České republice,” doplnil Josef Soušek.
“Superposter” sám o sobě je digitálním tiskem potištěná vinylová plachta, kterou lze díky jejím vlastnostem využít opakovaně – dle technologie tisku po dobu 12 měsíců až 5 let. Při volbě vhodného formátu je možné jej během krátké doby přemístit. Velkým benefitem je také kvalitní osvětlení výkonnými halogenovými reflektory většiny ploch.
Klienti společnosti Super poster si mohou vybrat celkem ze 110 ploch po celé republice, přičemž obvyklá plocha superposterů je asi 200 m2. Výjimkou však nejsou ani větší plochy velikosti nad 300 m2, které si získávají u klientů stále větší oblibu. Již druhým rokem je realizovaná reklama v Praze na Smíchově s celkovou plochu dokonce 500 m2. Tomu ostatně odpovídá slogan společnosti – “Velké věci se pamatují lépe”.
Mezi nejvýznamnější klienty společnosti Super poster patří například O2, Vodafone, T-Mobile, Volvo, Coca Cola, ING, Wrigley a mnoho další. Pro posledně jmenovanou značku byla realizována zajímavá a originální kampaň s 3D “čističi zubů” – figurínami, které zavěšeny na lanech “čistí” zuby osobám na superposteru. Podle obchodní ředitelky Dany Rejchrtové by v Super posteru takových projektů rádi realizovali více, aby se lépe podpořila individualita superposterů, které jsou vždy instalovány jako dominantní reklama v atraktivních městských zónách.
Společně s oslavou 10. výročí založení společnosti Super poster dochází také k redesignu jejího loga. Hlavní symbolika loga zůstává, aby se tak zachovala kontinuita která pro společnost odráží dlouhodobé a úzké obchodní partnerství v reklamním odvětví. Nové grafické zpracování má ale připomenout, že stejně jako reklamní komunikace tak i přístup a služby Super posteru budou i nadále flexibilně reagovat na stále nové a náročnější potřeby klientů.
Stejně jako o novém logu, i o budoucnosti společnosti Super poster máme jasno. “Na rozdíl od konkurence nechceme v boji o klienta nabízet méně atraktivní plochy. Našim cílem je držet si vysokou kvalitu ploch a nadále zůstat největší firmou ve svém oboru. Chceme proto nejen rozšiřovat nabídku pro naše klienty, ale chceme se také zaměřit na speciální projekty a reagovat tak na potřeby zákazníků,” uzavřel Josef Soušek.
-red-