Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Stamford Managing získá tři rádia

Redakce MAM4. 9. 2006

Mediální skupina Stamford Managing (STM), pod níž patří regionální rozhlasové stanice a mediální reklamní zastupitelství Media Marketing Services, získá stoprocentní podíl ve třech rádiích. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání schválila převod veškerého podílu na STM v jihočeských stanicích Eldoradio a Hitrádio Faktor a v západočeském Hitrádiu FM Plus.
O převodech dalších tří stanic bude rada ještě rozhodovat, řekl dnes ČTK předseda rady Václav Žák. Tomáš Němčanský ze Stamford Managing sdělil, že STM hodlá nabýt stoprocentní podíly i v dalších rádiích akcionářů firmy, a to v Hitrádiu Orion, které lze naladit na severní Moravě a ve Slezsku, a v západočeských stanicích Rádio Karolína a Rádio Šumava.
Souběžně s tím sloučí firma i prodej rozhlasové reklamy na lokální a národní úrovni. “Cílem uvedených kroků je připravit skupinu na digitalizaci rozhlasového vysílání a nastavit vnitřní procesy ve skupině tak, aby mohla firma v tomto procesu hrát významnou roli,” uvedl Němčanský.
Součástí změn je i nová struktura majitelů. Z devíti akcionářů prodali své podíly tři z nich, a to Martin Černý, Michal Plachý a Petr Zatloukal; nyní tak firmu vlastní šest lidí.
“Vykoupení třech akcionářů bylo jediným možným způsobem, jak vyřešit rozdílné názory na další směrování STM a jeho roli na rozhlasovém trhu,” uvedl místopředseda představenstva Daniel Sedláček. Rozhlasové stanice odcházejících akcionářů bude ale i nadále na reklamním trhu zastupovat Media Marketing Services.

×

Obchody s nábytkem Ikea začaly nabízet privátní značky potravin

Starší článek

Na Slovensku začne vycházet nový deník

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více