Služba za cizí peníze

21. 9. 2006 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

NOVINÁŘKY ČESKÉHO ROZHLASU 3 – VLTAVA se nechaly vozit po Bretani při natáčení cyklu reportáží Bretaňské příběhy francouzskou centrálou cestovního ruchu Maison de la France. Takto pojatá „veřejná“ služba ale porušuje nejen etická pravidla novinářského řemesla, ale i Kodex Českého rozhlasu. V něm se praví, že Český rozhlas poskytuje nestranné a nezávislé zpravodajství, informace, komentáře a analýzy. ČRo je povinen pečlivě posuzovat, zda pořady či jejich části nesměřují, ať již otevřeně nebo skrytě, k prosazování určitých obchodních nebo politických zájmů. Český rozhlas se ve všech pořadech musí vyvarovat skryté a podprahové reklamy. Koncesionáři si platí nestrannost a serióznost. Propagační reportáže na podporu cestovního ruchu dělají reklamní agentury.

Štěpán Kotrba

Ekonom, 21.9.2006, autor: Štěpán Kotrba, člen Rady ČRo

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.