Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Škoda Auto má pro Čínu vybránu reklamní agenturu Grey Global

Redakce MAM4. 9. 2006

Německá automobilová skupina Volkswagen vybrala pro marketingovou kampaň na podporu prodeje vozů dceřiné české firmy Škoda Auto v Číně reklamní agenturu Grey Global Group, která pracovala pro Škodu do roku 2002. Internetovému serveru Czech Business Weekly (CBW) to sdělil pracovník jedné z firem, která v tendru Volkswagenu na auta Škody v Číně nevyhrála.
Volkswagen podle CBW vybral reklamní agenturu Grey před dvěma týdny. Kampaň na podporu čínského prodeje vozů Octavia, Fabia a Superb se rozběhne na podzim, s největší pravděpodobností v říjnu, sdělil zdroj z Německa.
O čínskou zakázku se ucházelo šest agentur, včetně firem Ogilvy & Mather a Saatchi & Saatchi. Výběr firmy Grey je podle týdeníku známkou toho, že Volkswagen chce dát této agentuře opět větší roli poté, co se od ní v roce 2002 odklonil.
Grey pracovala pro Volkswagen na českém trhu sedm let do roku 2002, kdy však automobilka zadala reklamu na model Škoda Superb hamburské Leagas Delaney. Rozchod završila na podzim téhož roku, kdy zbývajícími reklamními aktivitami na českém trh pověřila agenturu Cayenne. Ta pak pracovala pro Škodu poslední čtyři roky ve spolupráci s českou agenturou Ledoborec.
Volkswagen nyní plánuje novou revizi své reklamní strategie a zvažuje vypsání nového tendru, který by se týkal i českého trhu. Grey Global nyní vede reklamu na model Volkswagen Passat v Číně.

×

Experti: Kampaň Telefóniky O2 může stát stovky milionů

Starší článek

Pivovarníci kritizují připravované návrhy EK k regulaci alkoholu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Martina Maňhalová

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Akce

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více