Seznam po prázdninách překročil dvoumilionovou denní návštěvnost

21. 9. 2006 15:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Největší tuzemský internetový portál Seznam.cz zvýšil přes prázdniny denní návštěvnost o zhruba půl milionu na dva miliony uživatelů. Firma to uvedla v tiskové zprávě. Stránky nejbližšího konkurenta Centrum.cz denně navštíví téměř 600 000 uživatelů a na Atlas.cz přijde necelých 400 000 uživatelů. Celkově na českém internetu každý měsíc surfuje 4,4 milionu uživatelů, z toho je asi 3,5 milionu z ČR.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.