Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Šest firem kolem Media Marketing Services se fúzí spojí do jedné

Redakce MAM19. 9. 2006

Šest firem kolem společnosti Media Marketing Services (MMS), která prodává reklamu v rozhlasových stanicích a je největším hráčem na trhu, se fúzí spojí pod hlavičkou MMS do jedné. Vyplývá to z návrhu fúze uložené ve Sbírce listin. Předpokládané datum fúze je začátek října, řekl Tomáš Němčanský ze společnosti Stamford Managing, pod níž MMS a další firmy podle vyjádření firmy patří.
Nástupnickou firmou se stane Media Marketing Services. Pod ní se sloučí tři firmy prodávající rozhlasovou reklamu v regionech, a to Trilobum Media v západních Čechách, Radio Media na severní Moravě a Faktor Media v jižních Čechách. Součástí fúze jsou i společnosti BDG a Proradio. Fúze má podle návrhu vést ke zjednodušení struktury celé skupiny a následnému snížení celkových nákladů.
Firma Proradio je podle aktuálních údajů Obchodního rejstříku od července a srpna stoprocentním majitelem ostatních slučovaných firem. Jediným společníkem v Proradiu je podle rejstříku od 22. srpna společnost Etlessa Limited se sídlem v kyperské Nikósii.
Podle Němčanského ale nová nástupnická firma MMS bude stále patřit pod Stamford Managing, který nyní vlastní šest fyzických osob. “Výsledná společnost, která vznikne, bude i nadále součástí skupiny Stamford, která bude nadále vlastněna šesti současnými akcionáři,” uvedl Němčanský.
Podle průzkumu Radioprojekt firem STEM/MARK a Median za první pololetí letošního roku poslouchalo rádia zastupovaná na reklamním trhu firmou MMS 2,68 milionu lidí, což bylo zhruba o 20 000 více než Regie Radio Music na druhém místě. Oproti stejnému průzkumu za poslední čtvrtletí loňského roku a první kvartál letošního si ale MMS pohoršila asi o 74 000 posluchačů.
Její podíl na trhu byl za letošní první pololetí podle Radioprojektu 39,5 procenta. Podíl druhé firmy Regie Radio Music byl o tři body nižší, třetím hlavním hráčem na trhu je společnost ARBOmedia s 22,7 procenta podílu.
Mediální skupina Stamford Managing, pod níž patří regionální rozhlasové stanice a mediální reklamní zastupitelství Media Marketing Services, loni hospodařila se ziskem 1,4 milionu korun. O rok dříve se firma dostala do ztráty 177 000 korun.
Také Stamford mění svou strukturu majitelů – z devíti akcionářů prodali nedávno své podíly tři z nich, a to Martin Černý, Michal Plachý a Petr Zatloukal; nyní tak firmu vlastní šest lidí. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání souhlasila s převodem stoprocentního podílu v jihočeských stanicích Eldoradio a Hitrádio Faktor a v západočeském Hitrádiu FM Plus a o převodech dalších tří stanic bude ještě rada rozhodovat.

×

SPIR vydal Ročenku českého internetu 2006

Starší článek

Tituly Bontonfilmu budou na internetu

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více