Reklama odolná proti přetáčení
Britská digitální televize FX navrhla reklamu, která přenese poselství zadavatele i za situace, kdy bude přehrávána dvanáctinásobnou rychlostí. Britské výzkumy totiž ukazují, že stále více lidí si pořady natáčí, a reklamy pak přeskakuje. Základem reklamy týmu FX je statický obraz na pozadí, ale bude prý dostatečně zábavná i pro ty, kteří ji zhlédnou při normální rychlosti.
Přetáčení reklam je obchodním problémem, který se týká především kanálů vysílajících pro mladší věkové skupiny. Právě tito lidé nejvíce využívají různých digitálních záznamových zařízení a zadavatelé reklamy si pak nemohou být jisti, zda zaplacená reklama skutečně zasáhne plánovanou cílovou skupinu.
Například satelitní stanice Sky, která nabízí digitální záznam na pevný v rámci instalace družicového přijímače Sky Plus, podle deníku The Guardian zjistila, že 13 procent diváků se na pořady nedívá v čase, kdy se vysílají, ale ze záznamu. Tento podíl ale prudce roste na 30 procent v případě televizních dramat.
Sama FX zjistila, že její pořady sledují ze záznamu až čtyři z deseti diváků ze záznamu. To divákům jednak lépe zapadá do jejich životního stylu, ale současně umožňuje poměrně snadno přeskočit vložené reklamy zejména tím, že je přehrají zvýšenou rychlostí.