Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Reklama odolná proti přetáčení

Redakce MAM18. 9. 2006

Britská digitální televize FX navrhla reklamu, která přenese poselství zadavatele i za situace, kdy bude přehrávána dvanáctinásobnou rychlostí. Britské výzkumy totiž ukazují, že stále více lidí si pořady natáčí, a reklamy pak přeskakuje. Základem reklamy týmu FX je statický obraz na pozadí, ale bude prý dostatečně zábavná i pro ty, kteří ji zhlédnou při normální rychlosti.
Přetáčení reklam je obchodním problémem, který se týká především kanálů vysílajících pro mladší věkové skupiny. Právě tito lidé nejvíce využívají různých digitálních záznamových zařízení a zadavatelé reklamy si pak nemohou být jisti, zda zaplacená reklama skutečně zasáhne plánovanou cílovou skupinu.
Například satelitní stanice Sky, která nabízí digitální záznam na pevný v rámci instalace družicového přijímače Sky Plus, podle deníku The Guardian zjistila, že 13 procent diváků se na pořady nedívá v čase, kdy se vysílají, ale ze záznamu. Tento podíl ale prudce roste na 30 procent v případě televizních dramat.
Sama FX zjistila, že její pořady sledují ze záznamu až čtyři z deseti diváků ze záznamu. To divákům jednak lépe zapadá do jejich životního stylu, ale současně umožňuje poměrně snadno přeskočit vložené reklamy zejména tím, že je přehrají zvýšenou rychlostí.

×

Ředitel Památníku Lidice stáhl kontroverzní reklamu

Starší článek

ČTÚ: Digitální vysílání na Domažlicku začne na začátku listopadu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více