Rebranding webů Telefónica O2 je hotov
Společnost Et Netera, dodavatel e-business řešení, dokončila rebranding webových prezentací Eurotel a Český Telecom na integrovanou prezentaci pod značkou O2, kterou společnost Telefónica O2 Czech republic nově využívá pro všechny své marketingové aktivity jak pevných tak i mobilních služeb. Původní domény www.eurotel.cz a www.telecom.cz nahradila jedna společná doména www.cz.o2.com. Změnou prošlo celkem 28 webových prezentací.
Celý projekt se skládal z několika částí. V první fázi proběhlo sloučení webů společností Český Telecom a Eurotel. Vedle jednotlivých aplikací se jednalo dohromady o cca 300 tisíc různých dokumentů. Vzhledem k tomu, že weby obou společností byly postaveny nad jedním Content Management Systémem jNetPublish, proces sloučení nebyl tak komplikovaný, jako by tomu bylo v případě dvou rozdílných systémů.
V druhé fázi pak proběhl samotný rebranding, tedy změna korporátní identity stránek. Došlo ke změně domén, k úpravám obsahu i struktury, sjednocení architektury a ke zcela radikální změně vzhledu. Grafické návrhy a struktura pochází z dílny reklamní agentury Euro/RSCG, hlavní implementační práci provedla společnost Et netera. Celkově prošlo změnou 28 webů reprezentovaných desetitisíci stránkami.
Co se změnilo pro uživatele? Veškeré bývalé domény nyní návštěvníka přivedou na hlavní stránku www.cz.o2.com. Novinkou je část webu určená pro společné nabídky a novinky týkající se jednotlivých segmentů společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
Stránky bývalého Eurotelu naleznou pod záložkou “Mobil” (www.cz.o2.com/mobile), bývalou prezentaci Telecomu pod záložkou “Pevná” (www.cz.o2.com/fixed). Záložka “Go”( www.cz.o2.com/go) pak pod sebou skrývá bývalé stránky mobilgo.cz. Celý portál Eurotel Live! se přesouvá pod novou doménu www.o2active.cz
“Celý proces sjednocení a rebrandingu 28 prezentací jsme zvládli v rekordním čase 6ti týdnů od dodání podkladů – a to hlavně díky perfektní koordinaci a spolupráci mezi klientem, reklamní agenturou a naším týmem,” řekl Petr Jareš, Sales Manager, společnosti Et netera. “Velkou výhodou bylo samozřejmě i využití možností systému, na kterém byly prezentace vystavěny, díky čemuž jsme mohli virtuálně spojit teamy z obou společností a pracovat tak výrazně efektivněji,” doplňuje Andrew B. Winkel, šéf oddělení Interactive Media Telefónica Czech Republic.
-red-