Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Pražský deník začne zřejmě vycházet 18. září

Redakce MAM8. 9. 2006

Nový placený regionální titul na novinovém trhu s názvem Pražský deník, který bude vydávat Vltava-Labe-Press, začne podle informací ČTK z několika zdrojů zřejmě vycházet od pondělí 18. září. Vydavatelství chce novým listem zacelit mezeru ve svých regionálních denících, která vznikla poté, co VLP letitý Večerník Praha přeměnila na celostátní list Šíp. Firma hodlá podobu deníku představit příští týden na tiskové konferenci.
Nový deník bude vycházet nejen z práce vlastních redaktorů, ale bude spolupracovat i s internetovým zpravodajským serverem Aktuálně.cz. Podle dobře informovaného zdroje z okruhu lidí, kteří se na projektu podílejí, to bude svým způsobem agenturní spolupráce – server bude dodávat na klíč a podle předem domluvených podmínek zprávy, analýzy, rozhovory či články o životním stylu, a VLP je pak přetiskne ve svém vydání.
Portál Centrum.cz, pod který Aktuálně.cz patří, nechce zatím oficiálně spolupráci komentovat. “U nás stále platí, že se k dohodám s jinými vydavateli, natož případným konkrétním podmínkám, nechceme vyjadřovat,” řekl ČTK mluvčí serverů Miroslav Čepický.
VLP vydává podle údajů na svých webových stránkách 72 regionálních Deníků Bohemia a Deníků Moravia, devět zcela samostatných týdeníků, 18 týdeníků vkládaných a celostátní Šíp; firma má také podíl ve vydavatelství programových časopisů Astrosat.
Průměrný denní náklad všech titulů VLP byl v loňském roce podle Kanceláře ověřování nákladu 403.629 výtisků na vydání; podle informací VLP si jejich tituly denně přečte zhruba 1,3 milionu čtenářů. Pod VLP patří i tiskárny v Českých Budějovicích, Plzni, Hradci Králové, Praze a Olomouci. Firma zaměstnává asi 1500 stálých pracovníků.
Podle účetní závěrky firmy patří 80 procent VLP německé společnosti Pol-Print, pětina pak rovněž německé Rheinisch-Bergische Verlagsgesellschaft, která ovládá mediální skupinu Mafra. VLP je součástí Verlagsgruppe Passau. Loni VLP hospodařila se ziskem 47 milionů korun, což je o 57,2 milionu korun méně než v roce 2004.

×

Podíl Novy na večerní sledovanosti dosáhl letošního maxima

Starší článek

Vánoční nákupní horečka začne už v říjnu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více