Porota odtajnila shortlist Effie 2006
Do finále letošního ročníku soutěže o nejefektivnější reklamu Effie 2006 postupuje 27 ze 73 přihlášených kampaní. Nejvíce nominací obdržely agentury Euro RSCG Prague (6), Mark BBDO (5), McCann-Erickson (4) a Young & Rubicam a Wunderman (po třech). Agentury Kaspen, Leo Burnett Advertising, Mather Communications, Ogilvy Promotional Campaigns, Publicis a Underline pak mají každá šanci na jednu Effie. Ceny se rozdávají ve čtyřech kategoriích – rychloobrátkové zboží, zboží dlouhodobé spotřeby, služby a sociální a ekologický marketing. Loňská vítězná agentura Euro RSCG, která bodovala ve třech ze čtyř kategorií, má letos opět šanci na Effie – např. s kampaní “Vlastní cestou” pro pivovar Bernard či “Dell Power Edge” pro Dell Computer. Mark BBDO se do finále dostala opět s reklamou pro GE Money Bank či Avon proti rakovině prsu. Porota, která o nejefektivnějších kampaních rozhoduje, je složená jak ze zástupců reklamy, tak zadavatelů a médií. Galavečer, spojený s předáváním cen, se uskuteční na závěr konference Forum Media 2. listopadu 2006.
-Lucie Vaníčková-