Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Obrat zadaných poptávek vzrostl

Redakce MAM11. 9. 2006

Obrat zadaných poptávek on-line poptávkového systému ePoptavka.cz dosáhl v srpnu 2006 více než 883 milionů korun. Jedná se o téměř 260procentní nárůst ve srovnání se stejným obdobím roku 2005.
“V srpnu 2006 jsme zaznamenali 4030 poptávek. Výše odhadovaného obratu všech zadaných poptávek přitom dosáhla zhruba 883 milionů korun. V počtu poptávek jde o nárůst ve výši 291 procent, v obratu zadaných poptávek pak o 260 procent,” uvádí Petr Valeš, vedoucí projektu ePoptavka.cz. Podle jeho slov je realizace poptávek prostřednictvím internetu mezi podnikatelskými subjekty stále oblíbenější. Zatímco v srpnu 2005 bylo do systému ePoptavka.cz zadáno 1030 poptávek v odhadovaném obratu zhruba 246 milionů korun, o rok později zaznamenal projekt v obou ukazatelích téměř trojnásobný nárůst.
“Jednoduchost zadání, rychlost vyřízení, malá časová náročnost, ale hlavně výrazná úspora financí,” vyjmenovaná Valeš hlavní důvody, které vedou uživatele k vyřizování svých poptávek na internetu. “Největším lákadlem je pro ně samozřejmě možnost úspory. Díky poptávkovému řízení prostřednictvím ePoptavka.cz je v průměru možné ušetřit až 30 procent. Na každou poptávku totiž odpovídá hned několik relevantních dodavatelů. Cenový rozdíl v jejich nabídkách se přitom průměrně pohybuje právě na hranici 30 procent,” dodává Valeš, podle jehož slov je možné poptávky zadat do systému zdarma a projekt je přístupný poptávajícím ze všech oblastí podnikání.
Společnost ePoptavka.cz byla založena v roce 2004 jako další portál sítě B2M.cz. Původně měla fungovat jako doplňková služba, postupem času se však vyprofilovala jako jedna ze základních služeb B2M.cz. Od zahájení fungování je ePoptavka.cz ziskovým projektem.
Podstatou projektu ePoptavka.cz je poskytnout zákazníkovi možnost zadat si zdarma elektronickou poptávku, která je následně rozeslána relevantním dodavatelům, zaregistrovaným na www.epoptavka.cz. Ti reagují zasláním svých nabídek, na jejichž základě má poptávající možnost výběru svého partnera.

-red-

×

W&P Outdoor dokončila optimalizaci

Starší článek

Češi nakupují prací prášky hlavně podle značky a ceny

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více