Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

O2 střídá Tipsport v názvu extraligy hokeje

Redakce MAM6. 9. 2006

Po třech letech se do názvu hokejové extraligy vrací telekomunikační společnost. Zatímco ještě v roce 2003 nesla nejvyšší soutěž jméno Českého Telecomu, od včerejška se jí podle nového generálního sponzora říká O2 extraliga. Operátor tak na tomto místě minimálně na čtyři sezóny vystřídal sázkovou kancelář Tipsport.
O2, jež vznikla spojením Českého Telecomu a Eurotelu, tímto spojením s extraligou posiluje své postavení v českém hokeji. Eurotel totiž býval hlavním partnerem reprezentace, která se už o víkendu na turnaji Euro Hockey Tour v Liberci představila s výrazným logem O2 na dresech.
“Chtěli jsme rozšířit naši pozici v českém hokeji,” řekl o sponzorování extraligy Jaroslav Kubišta, ředitel pro vnější vztahy Telefóniky O2 na včerejší tiskové konferenci. Podle něj krok firmy zapadá do plánů na spojení s nejvýznamnějšími sportovními a kulturními podniky v Česku.
Marketingová agentura BPA, která se stará o chod extraligy, ani O2 nechtějí výši dlouhodobého kontraktu zveřejnit. “Extraliga je hodnotná soutěž, dobré zboží. Tomu odpovídá i cena,” nechtěl částku komentovat Kubišta. Oproti partnerství s Tipsportem by si však měla hokejová soutěž polepšit.
Generální ředitel Tipsportu Petr Knybel na tříleté spolupráci s extraligou ocenil, že výrazně zvýšila povědomí o značce. “Přesto jsme se rozhodli, že nebudeme jako generální sponzor pokračovat a že se staneme jedním ze tří hlavních partnerů ligy,” uvedl Knybel. “Tříletá spolupráce měla smysl, možná se jednou zase vrátíme,” dodal.
Podle Kubišty se o lukrativní místo v názvu soutěže přihlásila společnost O2 sama. “Zájem přišel z naší strany, chtěli jsme prostě naše spojení ještě posílit,” podotkl. “Španělští vlastníci Telefóniky O2 naše rozhodnutí podporují, respektují národní zvláštnosti. A u nás je hokej jeden ze dvou nejpopulárnějších sportů,” dodal Kubišta.

Hospodářské noviny, 6.9. 2006, autor: Michael Mareš

×

Generální ředitel amerického mediálního gigantu Viacom rezignoval

Starší článek

O2 chce zákazníky TV přes telefon

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více