Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

O2 chce zákazníky TV přes telefon

Redakce MAM6. 9. 2006

Telekomunikační firma Telefónica O2, bývalý Český Telecom, chce během jednoho roku získat několik desítek tisíc uživatelů placené televize přes telefonní linku. Informoval o tom
výkonný ředitel pro strategii a rozvoj produktů Stanislav Kůra.
O2 TV začala firma nabízet minulý pátek a v současnosti je dostupná na zhruba jednom milionu linek, tedy asi třetině sítě. “Během několika měsíců by se mělo pokrytí zvýšit na 60 procent domácností,” dodal. Rozšiřování pokrytí závisí na tempu zavádění nové technologie vysokorychlostního připojení k internetu přes telefon ADSL2+, která umožňuje televizní přenos. Pro ten firma využívá formát MPEG4.
Služba by měla konkurovat především kabelovým televizím a satelitnímu příjmu televize. Největší konkurent, tuzemská kabelová televize UPC, bude mít po sloučení s dvojkou na trhu Karnevalem přibližně 800 000 zákazníků a pokrývá kolem 1,2 milionu domácností především ve městech. O2 chce placenou televizi nabízet i na vesnicích v případě, že linka nebude příliš vzdálená od ústředny.
Pořízení nabídky s 24 kanály vyjde na 449 korun v případě, že zákazník již má internetové připojení ADSL. Jinak stojí 547 korun. Stejné ceny zaplatí i v případě druhé nabídky se čtyřmi českými celoplošnými kanály a čtyřmi filmovými. K tomu však ještě musí počítat s poplatkem za telefonní linku nejméně 237 korun a 150 Kč za pronájem set top boxu. Ten klesne na jednu korunu, pokud se uživatel zaváže k odběru služby nejméně na jeden rok. U UPC zákazník za nabídku zhruba 40 programů zaplatí od 499 Kč měsíčně.
Vedle klasického sledování televizních programů O2 nabízí možnost přehrání pořadů až sedm dní dozadu, přístup do videotéky, ve které je nyní přes 250 titulů, informace o jednotlivých programech přímo na obrazovce, informace o účtu nebo rodičovský zámek. Do budoucna firma uvažuje i o umožnění přístupu na internet přes televizní obrazovku, které již nabízí mateřská Telefónica například ve Španělsku.
Největší tuzemská telekomunikační firma přišla s nabídkou nové služby při startu přeměny značky z Eurotelu a Českého Telecomu na O2. Změna potrvá několik měsíců a doprovází ji masivní reklamní kampaň. Telefónica drží v operátorovi od loňska 70 procent.

×

Zoufalé manželky přitáhly Primě diváky

Starší článek

Hanušovický pivovar čelí stížnosti kvůli pivním soutěžím

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více