O místo ředitele slovenské televize se utká 26 kandidátů

27. 9. 2006 08:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

O místo generálního ředitele Slovenské televize (STV) bude bojovat 26 kandidátů, mezi nimi i dvě ženy. Rozhodla o tom Rada STV. Rada volí ředitele poprvé, doposud ho volil parlament.
Úspěšné uchazeče pozve rada od 14. do 17. října na veřejné slyšení, kde se dozví jejich záměry s veřejnoprávní televizí. Pořadí uchazečů určí los. Na závěr slyšení by mohly být volby. Po případném neúspěchu prvních voleb by se druhé kolo uskutečnilo 24. října.
Rada mezi jinými přijala i přihlášku exposlance bývalé vládní strany ANO Jozefa Heribana, bývalého ředitele uměleckého centra televize Markíza Romana Liptáka nebo generálního ředitele nitranského N-Rádia Jaroslava Dóczyho. Kandiduje i předseda televizní rady Miroslav Kollár. Rada vyřadila 12 neúplných přihlášek, mezi nimi i redaktora Správ STV Jána Malocha.
Otevření obálek se zúčastnilo 13 z 15 členů rady. Předseda Kollár je na dobu konání voleb vyloučen z práce. Jednání opustil i nový člen rady Martin Kákoš, protože si do října musí vyřešit střet zájmů. Volit předsedu tak bude pouze 14 členů rady. Podle zákona se ředitelem televize může stát ten, pro koho bude hlasovat alespoň deset členů rady.
Před necelými čtyřmi lety ve volbách kandidovalo 39 zájemců. Tehdejší vítěz Richard Rybníček získal od tehdy pouze desetičlenné rady sedm hlasů. Jeho protikandidát Vladimír Červenák, bývalý ředitel sekce kulturního dědictví na ministerstvu kultury, nedostal žádný hlas. Na návrh Rady STV Rybníčka v lednu 2003 zvolili poslanci. Ze 150 zákonodárců mu jich svůj hlas dalo 125.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.