Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Nová značka kvality má spotřebitelům pomoci při výběru hraček

Redakce MAM14. 9. 2006

Pomoci spotřebitelům při výběru hraček by měla nová značka kvality “Bezpečná a kvalitní hračka”, která bude označovat výrobky s nezávisle ověřenou kvalitou. Solidním výrobcům pak označení umožní odlišit jejich výrobky od nekvalitní konkurence. Informoval o tom Zdeněk Vorlíček z Rady ČR pro jakost, která značku kvality uděluje.
Vytvoření značky si prý vyžádala neutěšená situace na českém trhu s hračkami. Podle zjištění České obchodní inspekce, která letos provedla již 540 kontrol, nevyhovuje normám každá desátá hračka. Problematická je podle představitelů ČOI zejména levná produkce z jihovýchodní Asie.
Hračky jsou například vyrobeny z nekvalitních materiálů, mají vysoký obsah formaldehydu, ulamující se jejich části či chybí český návod. “Setkali jsme se i s případy dětských pistolek, které jsou schopny prostřelit dva kartony. Takové hračky již ohrožují přímo dětský život,” řekl ústřední ředitel obchodní inspekce Jiří Pěkný. Ke zlepšení má kromě kontrol přispět právě nová značka.
Rada ČR pro jakost je organizací ministerstva průmyslu a obchodu. Ve svém programu Česká kvalita spravuje devatenáct značek pro různé obory. Výjimkou je značka pro potraviny Klasa, kterou spravuje ministerstvo zemědělství. Cílem programu je vytvořit jednotný systém, který umožní zviditelnit důvěryhodné a nezávislé značky kvality a vyloučit značky bez vypovídací schopnosti, které jsou jako informace pro spotřebitele zavádějící. Přidělenou značku musí vždy doprovázet logo programu Česká kvalita.

×

V zemi přibývají večerky, hlavně “asijské”

Starší článek

Počet posílaných MMS stoupl o prázdninách proti loňsku o třetinu

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více