Na Slovensku začne vycházet nový deník

4. 9. 2006 09:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V pondělí začne na Slovensku vycházet nový deník pojmenovaný Plus jeden deň, uvedl internetový server medialne.sk. List vydávaný firmou Spoločnosť 7 plus by měl vycházet každý den kromě neděle ve formátu podobném deníkům Pravda a Sme. Předpokládaný náklad bude 150 000 až 200 000 výtisků.
Spoločnosť 7 plus vydává na Slovensku týdeník Plus 7 dní, který je podle průzkumů nejčtenějším slovenským týdeníkem. Podle vydavatelské firmy chce nový deník navázat právě na jeho úspěch.
Nový deník by měl podle serveru vyplnit na trhu prostor mezi bulvárním a seriózním tiskem. „Deník glosuje významné události na domácí a zahraniční politické scéně. Přináší aktuality ze showbyznysu a nahlíží do soukromí slovenských i zahraničních celebrit. Významnou součástí obsahu budou regionální události a ekonomika pro spotřebitele,“ citoval server sdělení vydavatele.
Nový list bude konkurovat celostátním deníkům Sme, Pravda, Hospodárske noviny a Nový čas. V maďarštině ještě na Slovensku vychází denník Új szó.
V minulých letech zažilo Slovensko zánik některých deníků. Patřily mezi ně Slovenská republika a Nový deň, které se považovaly za blízké tehdejšímu HZDS Vladimíra Mečiara, zanikly však také listy Národná obroda a Práca. Nový deník 24 hodín se na trhu minulý rok udržel jen několik měsíců. Podle mediálne.sk redaktoři nového listu připravují zkušební verzi deníku již několik měsíců.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.