Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Na Slovensku začne vycházet nový deník

Redakce MAM4. 9. 2006

V pondělí začne na Slovensku vycházet nový deník pojmenovaný Plus jeden deň, uvedl internetový server medialne.sk. List vydávaný firmou Spoločnosť 7 plus by měl vycházet každý den kromě neděle ve formátu podobném deníkům Pravda a Sme. Předpokládaný náklad bude 150 000 až 200 000 výtisků.
Spoločnosť 7 plus vydává na Slovensku týdeník Plus 7 dní, který je podle průzkumů nejčtenějším slovenským týdeníkem. Podle vydavatelské firmy chce nový deník navázat právě na jeho úspěch.
Nový deník by měl podle serveru vyplnit na trhu prostor mezi bulvárním a seriózním tiskem. “Deník glosuje významné události na domácí a zahraniční politické scéně. Přináší aktuality ze showbyznysu a nahlíží do soukromí slovenských i zahraničních celebrit. Významnou součástí obsahu budou regionální události a ekonomika pro spotřebitele,” citoval server sdělení vydavatele.
Nový list bude konkurovat celostátním deníkům Sme, Pravda, Hospodárske noviny a Nový čas. V maďarštině ještě na Slovensku vychází denník Új szó.
V minulých letech zažilo Slovensko zánik některých deníků. Patřily mezi ně Slovenská republika a Nový deň, které se považovaly za blízké tehdejšímu HZDS Vladimíra Mečiara, zanikly však také listy Národná obroda a Práca. Nový deník 24 hodín se na trhu minulý rok udržel jen několik měsíců. Podle mediálne.sk redaktoři nového listu připravují zkušební verzi deníku již několik měsíců.

×

Stamford Managing získá tři rádia

Starší článek

Volný dostal od rady registraci na TV přes pevnou linku

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více