Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

MTV začala vysílat v baltských zemích

Redakce MAM6. 9. 2006

Další krok při expanzi na teritoria východní a střední Evropy udělala síť hudebních televizí MTV Networks v pondělí večer. Přesně ve 22 hodin začal vysílat kanál MTV Baltic, který z centrály ve Vilniusu pokrývá tři baltské země – Litvu, Lotyšsko a Estonsko. Místní pobočky pak budou v hlavních městech jednotlivých zemí.
“V případě pobaltských zemí se nám naskytla jedinečná příležitost pokrýt hned tři země jedním kanálem, což při rozjezdu MTV Baltic hrálo klíčovou roli,” uvedl viceprezident evropské MTV Dean Possenniskie.
Nová stanice vysílá jak převzaté programy, tak místní produkci, čtyřiadvacetihodinové vysílání je financováno výhradně z reklam. Celkem by měla MTV Baltic pokrýt ve třech zemích kolem miliónu posluchačů ve věku 15 až 35 let, což je klíčová cílová skupina diváků hudební televize.
Druhým velkým krokem MTV ve východní Evropě by se mělo stát odstartování MTV Ukrajina, která by v první fázi měla zasáhnout okolo půl miliónu domácností. Possenniskie odmítl upřesnit datum startu stanice. MTV nyní provozuje 121 televizních kanálů ve 169 zemích, kromě toho vlastní 95 internetových portálů. Počet domácností sledujících MTV se blíží půl miliardě.
Kromě geografické expanze začala MTV v poslední době sázet i na další způsoby, jak zasáhnout cílové publikum. Nechala se inspirovat úspěchem takzvaných internetových sociálních sítí jako My Space nebo You Tube, které nabízejí možnost setkávání lidí podobných zájmů, a sama se vrhla na interaktivní televizi. Na počátku srpna zahájila ve Velké Británii vysílání MTV Flux, která nabízí možnost ovlivnění programu nebo posílání vzkazů prostřednictvím obrazovky.

Hospodářské noviny, 6.9. 2006, autor: Aleš Borovan

×

Generální ředitel amerického mediálního gigantu Viacom rezignoval

Starší článek

O2 chce zákazníky TV přes telefon

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více