Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Minulý týden stouply podíly na sledovanosti Primě a ČT2

Redakce MAM14. 9. 2006

V minulém týdnu si v podílech na sledovanosti v hlavním večerním čase i přes celý polepšily stanice Prima a ČT2. Naopak ČT1 a Nova zaznamenaly v obou sledovaných časech pokles. Vyplývá to z údajů, které zveřejnila Asociace televizních organizací (ATO) na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
Podíl Primy v hlavním čase mezi 19:00 a 23:00 stoupl o 1,4 bodu na 20,3 procenta. ČT2 si polepšila o 1,8 bodu na 8,4 procenta. O setinu na 0,15 bodu se zvýšil i podíl ČT24, o čtyři setiny na 0,08 bodu vzrostl podíl ČT4 Sport. ČT1 si pohoršila o 1,8 bodu na 20,4 procenta, podíl Novy poklesl o 1,1 bodu na 45,7 procenta.
Co se týče podílů na celodenní sledovanosti, Prima i ČT2 si polepšily shodně o čtyři desetiny bodu. Podíl Primy tak byl 21,5 procenta, ČT2 pak 8,2 procenta. Dvě setiny přibyly ČT24 a její podíl byl 0,27 procenta, nárůst u ČT4 Sport byl tři setiny a podíl desetina procenta. Podíl ČT1 klesl o čtyři desetiny na 21,1 procenta, Nova si pohoršila o šest setin a její podíl byl 42,2 procenta.
Všech 20 nejsledovanějších pořadů v minulém týdnu odvysílala Nova. Nejvíce lidí vidělo nedělní Televizní noviny, bylo jich necelých 2,5 milionu, tedy 28,9 procenta dospělé populace. Z nabídky Primy si nejvíce lidí, asi 1,3 milionu, vybralo pondělní díl seriálu Letiště.
Na ČT1 rovněž nejvíce lákala nedělní hlavní zpravodajská relace Události, kterou si vybralo necelých 1,3 milionu lidí. Zhruba stejný počet diváků zhlédlo nejsledovanější pořad na ČT2, kterým bylo středeční utkání kvalifikace na evropský fotbalový šampionát mezi Slovenskem a ČR.

×

Sprint spouští videokanál pro mobily

Starší článek

Zelení zruší kampaň v MHD proti odsunu brněnského nádraží

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více