Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

LVMH a Dior žádají po společnosti eBay odškodné

Redakce MAM21. 9. 2006

Francouzští výrobci luxusních doplňků Louis Vuitton a Dior Couture požadují po americké společnosti eBay náhradu škod 37 milionů eur (asi 1,1 miliardy Kč). On-line aukční síň podle nich nedělá dost pro to, aby zabránila prodeji padělků zboží těchto dvou známých výrobců. Informoval o tom francouzský list Le Monde.
LVMH a Dior požadavek vznesly u obchodního soudu v Paříži. Firmy podle listu tvrdí, že až 90 procent zboží s označením LVMH nebo Dior, které se ve druhém čtvrtletí prodalo přes aukční síň eBay, byly padělky.
Majitelem značky Louis Vuitton je společnost LVMH, značku Dior Couture má pod kontrolou kosmetická společnost Christian Dior. Ředitelem obou firem je francouzský finančník Bernard Arnault. K požadavku, o němž hovoří list, se zatím ani jeden podnik nevyjádřil.
Zástupce společnosti LVMH agentuře Reuters už minulý měsíc řekl, že o podobných krocích se ve vedení firmy uvažuje. Plán podat stížnost a žádat náhradu škod nastínila francouzská asociace Unifab, která souvislosti nejen o aukční síni eBay, ale také o dalších webech, přes které lze kupovat zboží na podobném principu.

×

ElectroWorld zase zatlačil na ceny

Starší článek

Obchodní řetězce porušují práva zaměstnanců

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více