Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Luxusní obchod Harrods prodává na síti díky Čechům

Redakce MAM15. 9. 2006

Když chtějí manažeři proslulého londýnského obchodního domu Harrods vylepšit svůj počítačový systém, volají automaticky do Česka. Tuzemští experti se jim osvědčili, proto dostali už druhou zakázku: firma Logos nyní za zhruba pět až deset miliónů korun zdokonalí internetový obchod firmy Harrods.
“Společnost nás oslovila prostřednictvím anglického Microsoftu přímo. Neprobíhalo ani žádné výběrové řízení,” říká ředitel firmy Logos Pavel Šťovíček. Ten o kvalitách svých expertů přesvědčil manažery Harrods už před pár měsíci, kdy jim Logos naprogramoval první verzi internetového obchodu.
Logos přitom zdaleka není jedinou tuzemskou počítačovou firmou, která uspěla za hranicemi.
“České společnosti zabývající se informační technologií každým rokem prodají do ciziny zhruba o patnáct procent více produktů či projektů,” potvrzuje Michal Zálešák, ředitel aliance sdružující tuzemské počítačové firmy.
“Minulý měsíc jsme otevřeli naši pobočku v Japonsku,” říká například Robert Sobola, ředitel softwarové divize firmy Zoner. Ta dodává programy pro zpracování digitálních fotografií či počítačové grafiky. Její výrobky jsou k dostání už ve dvaceti zemích světa.
Také další česká společnost, STROM telecom, žije převážně ze zahraničních zakázek. Díky nim za loňský rok utržila téměř pět miliard korun a dosáhla zisku dvě miliardy. Mezi její klienty patří například ruské telekomunikační společnosti jako Siberia Telecom či Moscow City Telephone Network. Pobočky má firma také ve Francii, Spojených arabských emirátech nebo Malajsii.
Důvodem, proč si zahraniční klienti vybírají tuzemské firmy, už dávno není jen nižší cena. “Čeští programátoři jsou šikovní a mají touhu prosadit se. To jim pomáhá,” tvrdí například šéf české pobočky firmy Oracle Martin Illner.
Kvality tuzemských expertů jsou si vědomy také mezinárodní firmy jako DHL či IBM, které do Česka v poslední době umístily vývojová centra.

Hospodářské noviny, 15.9. 2006, autor: Zuzana Luňáková

×

Live.Atlas.cz v novém kabátě

Starší článek

Souboj Googlu a Seznamu zřejmě znásobí příjmy z reklamy na webu

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více