Lesy ČR vypsaly veřejné zakázky na mediální a tiskařské služby

27. 9. 2006 08:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Státní podnik Lesy České republiky, kterému patří asi polovina lesů v Česku, vyhlásil dvě veřejné zakázky. První z nich se týká mediálních a druhá tiskařských služeb. Firma tak reaguje na letošní rozhodnutí Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, podle kterého pro ni platí pravidla stanovená zákonem o veřejných zakázkách. Informuje o tom podnikatelský týdeník Profit. Úřad označil smlouvy vzešlé ze dvou kol tendrů v roce 2005 za nezákonné, protože se neřídily zmíněným zákonem.
První ze zakázek má předpokládanou hodnotu 150 milionů korun a týká se mediálních služeb při plánování a nákupu médií. Ze 70 procent hodnotících kritérií bude o vítězi rozhodovat nabízená cena a ze 30 procent kvalita vyhodnocování analýz. Druhá zakázka v předpokládané hodnotě 100 milionů korun se týká tiskařských služeb. O vítězi má z 55 procent rozhodnout nabídnutá cena, ze 45 procent kvalita tisku. Součástí zakázky jsou také produkční služby, logistika a skladování. Rámcovou smlouvu s vítězem uzavřou Lesy ČR na dva roky.
Jednotlivé služby dříve zajišťovaly některé menší firmy a Lesy na ně pořádaly samostatná výběrová řízení. Některé činnosti si zajišťovala firma sama. „Nyní jsme zadávání jednotlivých služeb sjednotili. Cílem je, aby celý tento proces i veškeré další naše zakázky byly transparentní a koncepční,“ řekl Profitu tiskový mluvčí Lesů ČR Tomáš Vyšohlíd.
LČR by měly v dalších dnech vypsat nové tendry na práce v lesích. Nové smlouvy by měly začít platit od 1. ledna na jeden rok. Současně budou LČR připravovat vyhlášení takzvaných střednědobých tendrů na pět či více let, uvedl Profit.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.