Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Lesy ČR vypsaly veřejné zakázky na mediální a tiskařské služby

Redakce MAM27. 9. 2006

Státní podnik Lesy České republiky, kterému patří asi polovina lesů v Česku, vyhlásil dvě veřejné zakázky. První z nich se týká mediálních a druhá tiskařských služeb. Firma tak reaguje na letošní rozhodnutí Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, podle kterého pro ni platí pravidla stanovená zákonem o veřejných zakázkách. Informuje o tom podnikatelský týdeník Profit. Úřad označil smlouvy vzešlé ze dvou kol tendrů v roce 2005 za nezákonné, protože se neřídily zmíněným zákonem.
První ze zakázek má předpokládanou hodnotu 150 milionů korun a týká se mediálních služeb při plánování a nákupu médií. Ze 70 procent hodnotících kritérií bude o vítězi rozhodovat nabízená cena a ze 30 procent kvalita vyhodnocování analýz. Druhá zakázka v předpokládané hodnotě 100 milionů korun se týká tiskařských služeb. O vítězi má z 55 procent rozhodnout nabídnutá cena, ze 45 procent kvalita tisku. Součástí zakázky jsou také produkční služby, logistika a skladování. Rámcovou smlouvu s vítězem uzavřou Lesy ČR na dva roky.
Jednotlivé služby dříve zajišťovaly některé menší firmy a Lesy na ně pořádaly samostatná výběrová řízení. Některé činnosti si zajišťovala firma sama. “Nyní jsme zadávání jednotlivých služeb sjednotili. Cílem je, aby celý tento proces i veškeré další naše zakázky byly transparentní a koncepční,” řekl Profitu tiskový mluvčí Lesů ČR Tomáš Vyšohlíd.
LČR by měly v dalších dnech vypsat nové tendry na práce v lesích. Nové smlouvy by měly začít platit od 1. ledna na jeden rok. Současně budou LČR připravovat vyhlášení takzvaných střednědobých tendrů na pět či více let, uvedl Profit.

×

O místo ředitele slovenské televize se utká 26 kandidátů

Starší článek

Odboráři ČT protestují proti zrušení tradičního loga televize

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více