Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Leagas Delaney má centrální rozpočet Škody Auto

Redakce MAM25. 9. 2006

Dosavadní počet reklamních agentur, které vytvářely centrální kampaně pro Škodu Auto, součást skupiny Volkswagen, se zúžil ze dvou na jednu. Nový marketingový ředitel Marcal Farreras, který do pozice nastoupil letos v květnu, v létě rozhodl o svěření centrální komunikace značky i jednotlivých produktů londýnské síťové agentuře Leagas Delaney. Ta si v listopadu otevře v Praze svoji novou pobočku. Podle ředitele hamburské pobočky Leagas Delaney Hermanna Waterkampa se v Praze objeví mezinárodní tým o velikosti 25 lidí. Kdo bude v jejím čele a jaké jsou plány pobočky ohledně dalších klientů, zveřejní agentura až v listopadu. Svého jediného klienta na českém trhu naopak ztratila německá agentura Cayenne Communications, která se ke své budoucnosti zde stále odmítá vyjádřit. Objevily se spekulace, že Leagas tento měsíc zakoupil divizi Cayenne, která pracovala pro Škodu. To však ředitel německé agentury popírá. “Cayenne jsme nekoupili, ale samozřejmě dáme šanci talentovaným a zkušeným lidem,” sdělil M&M Waterkamp. Německá pobočka Leagas Delaney pracuje pro značku Škoda Superb od roku 2001 a od roku 2002 vytvářela kampaně automobilky pro německý trh. Cayenne získala v roce 2002 ostatní značky z portfolia Škody. Škoda Auto investovala do médií podle měření TNS A-Connect od roku 2001 každý rok přibližně 60 mil. Kč, letos do konce srpna to bylo 22 mil. Kč.

-Lucie Vaníčková-

×

Nova: Zdražíme nejméně o 10 %

Starší článek

Počet nevyžádaných reklam na webu se za tři roky zdesetinásobil

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více