Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Komárkův Stanford získal většinu v Top TV

Redakce MAM5. 9. 2006

Společnost Stanford, která patří do skupiny podnikatele Karla Komárka, získala většinový podíl 80 procent ve firmě United Teleshop. Ta vlastní licenci pro kabelové a satelitní televizní vysílání stanice s teleshoppingovými prvky Top TV, a nedávno získala na necelý rok i licenci pro pozemní vysílání této stanice v Praze a okolí po bývalé regionální TV Praha.
“Jako další strategický cíl vidíme získání pozicí v síti pro digitální vysílání,” řekl ředitel a člen představenstva Stanfordu Jan Kreidl. V kabelových a satelitních sítích vysílá Top TV od loňského září.
Ve stejné době vstoupil Stanford do United Teleshop jako investor, tehdy získal podíl ve výši 34 procent a stal se největším akcionářem firmy. Nyní mu patří již čtyři pětiny, zbylá pětina je rozdělena mezi čtyři původní zakladatele firmy.
Bývalá šéfka Primy a generální ředitelka mediálního zastoupení Regie Radio Music a rozhlasových stanic Frekvence 1 a Evropa 2 Kateřina Fričová, která působí i jako ředitelka stanice, má nyní sedm procent. To je stejně, jako má dřívější výkonný ředitel Rady pro reklamu Zbyněk Roubal. Další dva zakladatelé, Martin Vocásek a Jaroslav Havel, vlastní po třech procentech.
“Televizi TOP TV vedou profesionálové a odborníci pod vedením Kateřiny Fričové. S tímto týmem jsme spokojeni a neplánujeme žádné zásadní personální změny,” uvedl Kreidl.
Top TV je první stanicí na českém trhu, která spojuje program s nabídkou a prodejem zboží a služeb. “Podle našich studií bude v následujících letech růst poptávka po těchto službách,” míní Kreidl. Mimo jiné podle Kreidla proto, že Česká televize v příštím roce sníží podíl reklamy na polovinu a Nova a Prima nebudou schopny poptávku uspokojit. “Tím i odpovídám na otázku, že v současné době neplánujeme investice a vstup do dalších televizních projektů na trhu,” dodal.

×

Prima spustí svůj nový Zpravodajský deník příští neděli

Starší článek

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 24. srpna 2006

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více