Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Kampaň „Nejvíce řidičů si půjčuje u nás“

Redakce MAM19. 9. 2006

Společnost GE Money Auto, která v loňském roce financovala koncovým zákazníkům nejvíce automobilů na českém trhu, přichází na podzim s rozsáhlou celostátní reklamní kampaní na podporu prodeje nových a ojetých automobilů a jejich financování prostřednictvím leasingu a úvěrového produktu autoCREDIT. Zákazníci, kteří v době od 11. září do konce roku uzavřou u GE Money Auto smlouvu na koupi vozu, mohou získat nový benefit – satelitní navigační přístroj GARMIN STREET Pilot c510. Přístroj obsahuje vedle podrobných map České republiky hlasovou a vizuální navigaci s plnou lokalizací v českém jazyce, denní a noční režim displeje s možností automatického přepnutí nebo velice jednoduché USB připojení k počítači.
Hlavní motto kampaně „Nejvíce řidičů si půjčuje u nás“ zdůrazňuje skutečnost, že GE Money Auto profinancovala v loňském roce prostřednictvím leasingu či úvěru nejvíce vozů v České republice. Její úvěr autoCREDIT je nejvyužívanějším úvěrovým produktem pro financování nákupu automobilů v ČR. „V roce 2005 jsme koncovým uživatelům v České republice financovali 38 876 automobilů, což je na českém trhu zdaleka nejvíce. Také výsledky v letošním roce ukazují, že klienti oceňují naše jednoduché, flexibilní, rychlé a dostupné produkty a služby,“ říká Petr Šaštinský, předseda představenstva a generální ředitel GE Money Auto.
Podzimní kampaň bude výrazně podpořena prostřednictvím nejrůznějších druhů médií. „Hlavním komunikačním kanálem bude televize, pro kterou jsme připravili 20sec animovaný spot. Televizi doplní inzerce v tiskových médiích a na regionální úrovni rádiová inzerce ve spolupráci s našimi obchodními partnery. Tradičním nástrojem jsou atraktivní POS materiály, které budou distribuovány na více než 1600 autobazarech a autosalonech v celé ČR,“ uvádí Jan Hrubý, marketingový ředitel GE Money Auto. Chybět nebudou billboardy, internetové bannery, direct mailová komunikace či reklama na obrazovkách bankomatů GE Money Bank.

-zem-

×

Tesco investovalo přes miliardu Kč do nového distribučního centra

Starší článek

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 7. září 2006

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více