Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Kabelové televize nabízejí o polovinu rychlejší internet než ADSL

Redakce MAM13. 9. 2006

Kabeloví operátoři v současnosti nabízejí v průměru o polovinu rychlejší připojení k internetu než poskytovatelé ADSL. Zatímco uživatelé kabelového internetu se v srpnu připojovali průměrnou rychlostí 1,84 Mbit/s, přes ADSL dosahovala rychlost připojení v průměru 1,18 Mbit/s. Vyplývá to z pravidelného měření odborného serveru DSL.cz.
Průměrné rychlosti se liší i mezi jednotlivými operátory. Zatímco Telefónica O2 připojovala své zákazníky v průměru 1,14 Mbit/s, Radiokomunikace prostřednictvím pronájmu místního vedení Telefóniky dosahovaly rychlosti 1,65 Mbit/s. Kabelová jednička UPC poskytovala rychlost 1,76 Mbit/s, Karneval, se kterým se UPC zanedlouho spojí, vykazoval 1,9 Mbit/s.
Nejnižší ceny základních nabídek ADSL a kabelového internetu jsou podobné. Například u UPC lze půlmegabitové připojení pořídit za 475 korun měsíčně, operátor Volný pak nabízí stejnou rychlost přes ADSL za 463 Kč.
Nejrychlejší mobilní připojení nabízí T-Mobile, u kterého se průměr u služby UMTS 4G pohybovala kolem 512 kbit/s. Připojení přes UMTS u O2 dosahovalo průměrné rychlosti 408 kbit/s a přes CDMA 351 kbit/s.
ADSL v síti Telefóniky O2 využívá přes 400 000 zákazníků, počet uživatelů kabelového internetu se blíží 200 000. Počet uživatelů rychlého mobilního internetu přesahuje 100 000.

×

Soud opět zrušil udělení digitálních licencí

Starší článek

Dělá EU reklamu McDonald´s?

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více