Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Internet Effectiveness Awards 2006 odstartovala

Redakce MAM4. 9. 2006

Motivem „závodů“ odstartovalo nominační období pro česká ocenění za nejefektivnější internetová řešení a invenci při využití internetu. Od 1. září do 6. října 2006 mohou firmy a nově také státní instituce a místní samosprávy nominovat své portály, aplikace, systémy, weby a on-line marketingové kampaně na ocenění IEA 2006.
V letošním ročníku nebudou porotci hodnotit všechny nominace, ale vzniknou užší pětičlenné poroty pro jednotlivé kategorie. „Po loňských rekordních 103 nominacích bylo potřeba porotě usnadnit její práci, aby mohla ekonomické aspekty internetových řešení co nejlépe posoudit,“ vysvětluje změny Alena Klímková, obchodní ředitelka Economie OnLine.
Speciálně navržená metodika hodnocení zůstane zachována. „Naší snahou bylo vytvořit maximálně objektivní prostředí a vybudovat prestižní ocenění v oboru internetových řešení. Sami přihlašovatelé mají možnost v nominačním listu uvést jména porotců, o jejichž objektivitě pochybují. Internetový systém pak takovým porotcům informace nezpřístupní a je použito zástupné hodnocení za daného porotce,“ uvádí Michal Kříž, prezident Asociace.BIZ, a dále dodává: „takováto metodika hodnocení je sice mnohem náročnější, ale pro prestižní soutěž je nezbytností.“
Novinkou Internet Effectiveness Awards 2006 jsou kategorie: Telekomunikace, Charita a nadace, Malé invenční projekty a Státní správa a samospráva. IEA tak budou v roce 2006 udělena celkem v jedenácti soutěžních kategoriích.
1. B2B
2. Maloobchod a B2C
3. On-line bankovnictví a finance
4. Cestovní ruch
5. Auto-moto
6. Telekomunikace
7. Zábava
8. Marketingový počin
9. Charita a nadace
10. Malé invenční projekty
11. Státní správa a samospráva

Nejefektivnějšímu řešení ze všech kategorií udělí porota Grand Prix IEA 2006. V každé z jedenácti kategorií navíc může porota udělit zvláštní Ocenění za invenci. Veřejnost se může těšit na vítěze IEA 2006 začátkem prosince 2006.
Organizátorem soutěže je Economia OnLine, multimediální divize vydavatelství Economia, odborným garantem pak Asociace poskytovatelů internetových řešení – Asociace.BIZ. Soutěžní kategorie sponzorují společnosti Inform a TERRINVEST.
Veškeré informace o soutěži naleznete na www.IEA.cz.

-zem-

×

Rada poprvé zahájila řízení s televizí kvůli vulgarismům ve filmu

Starší článek

Langpaul a Pasecký vedou kreativu LBA

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Co dělat když vám giganti zablokují reklamní účty

Řada firem už se potýkala se zablokováním účtu na Facebooku či Googlu. Dobrat se zpětné reakce nebývá jednoduché. Přitom paradoxně jasně podvodné…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Šlechta mezi oříšky. Nutline se ukazuje na dobových portrétech

Agentura McCann Prague stylizuje v online kampani produkty společnosti Intersnack do rolí panovníků. Koncept má podpořit hodnotu značky Nutline.
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více