Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Hanušovický pivovar čelí stížnosti kvůli pivním soutěžím

Redakce MAM6. 9. 2006

Stížnost na Pivovar Holba v Hanušovicích na Šumpersku podal v těchto dnech Krajskému živnostenskému úřadu v Olomouci Milan Berka z kulturního sdružení Kontext. Tvrdí, že závod porušuje při pivních soutěžích zákon o regulaci reklamy. Mluvčí pivovaru Hana Matulová je přesvědčena o tom, že se stěžovatel mýlí. Informoval o tom
Šumperský a jesenický deník.
Reklama na alkoholické nápoje nesmí být podle zákona zaměřena na osoby mladší 18 let a nesmí využívat prvky, prostředky či akce, které by mladé oslovovaly. “Součástí pivních slavností, které pivovar pořádá 2. září, jsou dětské atrakce a soutěže, část vstupného má být navíc předána organizaci Dětský klíč Šumperk,” uvedl Berka ve své stížnosti.
Kritizuje také soutěže v pití piva, které nabádají k užívání alkoholu, a navrhuje, aby úřad prošetřil jejich legálnost. Soutěž o miss mokré tričko v čase, kdy mohou být přítomny děti, je podle stěžovatele v rozporu s dobrými mravy. Podobně si Berka stěžoval už 17. srpna na den otevřených dveří v Pivovaru Litovel.
Vedoucí Krajského živnostenského úřadu v Olomouci František Pivoda potvrdil, že se jeho úřad podněty Berky zabývá. “V obou případech probíhá kontrolní šetření, a proto nelze v tuto chvílí předjímat jakékoliv závěry,” řekl Pivoda. Dodal, že regulace reklamy je z hlediska posuzování velice složitá.
“Naše akce je určena pouze dospělým a její součástí není žádný program nebo soutěže pro děti. Samozřejmě nemůžeme lidem zakázat, aby děti vzali s sebou,” řekla mluvčí pivovaru Matulová.

×

O2 chce zákazníky TV přes telefon

Starší článek

Podle Čechů je pro děti nejdůležitější dobré vzdělání

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více