GE Money Bank láká studenty encyklopedií

11. 9. 2006 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

TITULEK: GE Money Bank láká encyklopedií
V souvislosti se začátkem nového školního roku posílila komunikaci na podporu svého studentského účtu Genius Student společnost GE Money Bank. V období od 4. 9. do 15. 9. připravila například speciální nabídku, kdy každý klient, který si u GE Money Bank založí konto Genius Student, získá moderní ilustrovanou encyklopedii v hodnotě 1399 Kč. „Genius Student je možné zřídit od 15 let věku, a proto se při komunikaci našeho studentského konta snažíme zacílit především na rodiče,“ uvedla tisková mluvčí banky Eva Chaloupková. Komunikace probíhá formou letáků pobočkách ústavu, zpráv v pravidelných výpisech nebo v rámci elektronických informací o produktových benefitech. Inzerce zacílená na studenty byla zveřejněna v časopise Průvodce prváka, který je určen posluchačům prvních ročníků vysokých škol.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.