Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Francouzská reklamní agentura JCDecaux zvýšila pololetní zisk

Redakce MAM14. 9. 2006

Francouzská reklamní agentura JCDecaux – největší provozovatel venkovní reklamy v Evropě a druhý největší na světě – v prvním pololetí zvýšila meziročně čistý zisk o 29,3 procenta na 105,5 milionu eur.
Firma, která patří také mezi největší společnosti působící na českém trhu ve venkovní reklamě, nechala cíl pro letošní růst tržeb beze změny.
Ve výsledku se projevily vyšší příjmy a nižší sazba daně. “Silný růst příjmů z reklamy v dopravě, celkové zlepšení na francouzském reklamním trhu proti roku 2005 i dobrý vývoj našich aktivit v Severní Americe a Asii s Tichomořím by měly nadále pomáhat našemu organickému růstu příjmů,” uvedl ve výsledkové zprávě předseda společnosti Jean-Charles Decaux.
JCDecaux soupeří na trhu venkovní reklamy s divizemi amerických gigantů CBS a Clear Channel. Francouzská agentura stále předpokládá, že její jádrové tržby letos vzrostou o šest procent či více.
Provozní zisk, pozorně sledovaný ukazatel, se v pololetí zvýšil o 15,7 procenta na 265 milionů eur. Marže tohoto zisku se tak zvýšila na 28 procent z 27,5 procenta proti stejnému období minulého roku. Analytici přitom očekávali, že tato marže zůstane stejná nebo mírně nižší. V tomto výsledku se promítá vyšší rentabilita ve všech divizích; nejvyšší nárůst marže vykázaly billboardy a reklama v dopravě.
Výsledek byl vyšší, než si analytici představovali. Průměr jejich odhadů byl u čistého zisku 99 milionů eur a u provozního zisku 258 milionů eur. Tržby podnik zveřejnil již dříve; vzrostly o 13,4 procenta na 945,8 milionu eur.
Akcie JCDecaux od začátku roku vzrostly o devět procent. Proti evropským mediálním firmám, jejichž akciový index klesl za tu dobu o 0,4 procenta, si vedly lépe, napsala agentura Reuters.

×

Počet posílaných MMS stoupl o prázdninách proti loňsku o třetinu

Starší článek

Sprint spouští videokanál pro mobily

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více