Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Filmy MTV se utkají o teenagerské diváky

Redakce MAM4. 9. 2006

Hollywoodské studio Paramount získalo další posilu v boji proti mocnější konkurenci. Už v příštím roce bude pod vlajkou Paramount Motion Picture Group (PMPG) posílat do kin celovečerní filmy hudební stanice MTV a dětský kanál Nickelodeon.
Hlavní výhoda? Obě nová filmová studia se coby MTV Films a Nick Movies zaměří především na filmovou produkci pro lukrativní cílovou skupinu mladých dospělých, teenagerů a dětí, velkou devízou nově vzniklých společností mají být filmy pro celou rodinu.

MEZITITULEK: Portfolio pro mladé
Paramount, MTV i Nickelodeon patří shodně do stáje koncernu Viacom. Právě vedení Viacomu nyní potvrdilo informaci, že rozšiřuje pravomoce svých zábavních aktiv. “Oba televizní kanály se stanou plnohodnotnými spolupracovníky společnosti Paramount, které mohou celému studiu přilákat novou skupinu filmových diváků a zvýšit jeho podíl na celosvětovém trhu,” sdělil v tiskové zprávě Tom Freston, šéf zábavní divize New Viacom, jež vznikla na začátku letošního roku a sdružuje všechna výnosná zábavní aktiva koncernu.
Produkce MTV Films a Nick Movies by mohla být přímou konkurencí produkce Disney Pictures. Zatímco Nick Movies se chce specializovat na animované projekty (do budoucna se chystá i středisko virtuální animace), pohádky a velké rodinné filmy, MTV Films chce vytěžit renomé svého loga v cílové skupině dospívajících diváků.
Hlavní linii filmových projektů MTV Films tak budou tvořit teenagerské komedie, romantické filmy pro dívky využívající známé tváře, hudební filmy, horory a parodie – právě tyto žánry vyrábělo v minulosti pro Disneyho studio Miramax, tvůrce série Scary Movie.
Podobné filmy by nyní měly přinášet tržby i do pokladny Paramountu, kterému právě “lehké žánry” v portfoliu dlouho chyběly. Neprávem – například úspěch letošní komedie Failure to Launch se Sarah Jessikou Parkerovou v hlavní roli Paramountu potvrdil, že i odpočinkové filmy se mohou proměnit v komerční hit. Failure to Launch (v české distribuci se promítal pod titulem Lemra líná) vydělal na celosvětových tržbách přes 130 miliónů dolarů. Podobné filmy nyní bude pro Paramount vyrábět MTV Films ve velkém.

MEZITITULEK: Jak využít logo
“Hlavní výhodou obou nově vzniklých studií by mohly být jejich světově proslulé značky,” uvedl Scott Aversano. Jako jeden z hlavních producentů studia Paramount byl minulý týden jmenován výkonným šéfem obou filmových nových divizí PMPG. Aversano v minulosti produkoval nejen zmíněnou komedii se Sarah Jessicou Parkerovou, ale například i snímky Lemony Snicket’s či kontroverzní animovaný film Team America.
Aversano bude zodpovědný jak za filmovou produkci MTV Films a Nick Movies, tak za případné další akvizice, jež by obě firmy mohly v budoucnu rozšířit.
“Spojení s Paramountem dává naší stanici velkou šanci k dalšímu dynamickému rozvoji, při němž navíc využijeme zkušenosti z natáčení filmů pro hudební kanály MTV,” uvedla Judy McGrathová, výkonná šéfka MTV Networks.
“Paramount a MTV dohromady vytvoří zcela nový tvůrčí tým, jehož hlavními záměry je kvalitní filmová produkce a spokojený divák,” dodala McGrathová.
Pokud záměry společnosti Paramount, Nick Movies a MTV Fims vyjdou, vznikne do roka silná platforma studií zaměřených na produkci filmů pro děti a mládež, která by tak mohla zcela přerozdělit stávající rozložení mocenských sil na filmovém trhu.

Hospodářské noviny, 4.9. 2006, autor: Irena Zemanová

×

České stránky vyhledavače Google.cz jsou od čtvrtka v provozu

Starší článek

Máme 100 českých Nej

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více