Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

ElectroWorld zase zatlačil na ceny

Redakce MAM21. 9. 2006

“Nestůjte ve frontě, pojďte do Datartu, tam nakoupíte i laciněji a bez čekání,” halekal včera ráno na rozsáhlém parkovišti na okraji Plzně moderátor v přestávkách dunivé hudby. Lidé ale nereagují.
Konkurenční řetězec ElectroWorld v sousedství právě otevírá svůj devátý obchod v Česku a akční slevy přilákaly ještě před otevírací dobou stovky lidí. Ti první stáli ve frontě od páté hodiny ranní.
Je libo notebook za necelých třináct tisíc? DVD přehrávač za sedm set až devět set? Nebo televizi Thomson s úhlopříčkou 70 cm za necelých šest tisíc? To vše je od včerejška v Plzni možné. Konkurence ElectroWorldu totiž nasadila minimálně do soboty podobné ceny. Jen tak může zabránit vylidnění svých prodejen.
Dvě stě metrů vzdálený Datart otevřel místo v obvyklých devět hodin už o dvě hodiny dříve, ještě víc zlevnil část výrobků a připravil ještě jednu zbraň: každou hodinu losoval a odměnil vítěze soutěže.
ElectroWorldu ale mnoho lidí neodlákal, jeho prodejní plochu 2600 čtverečních metrů braly útokem další stovky lidí.
ElectroWorld je největším maloprodejcem s elektrozbožím v Česku. Firma jako součást britského gigantu DSG Investments působí ještě v Polsku a Maďarsku. V Česku jeho osm prodejen loni utržilo dohromady přes tři miliardy korun.
Podle obratu patří druhá příčka tuzemského maloobchodního elektrotrhu brněnské, ryze české společnosti Okay, která podle odhadu agentury Incoma Research utržila loni s padesátkou prodejen 2,8 miliardy. A Datart International s lucemburským vlastníkem je u nás s tržbou 2,1 miliardy podle Incomy třetí.
Nelítostný konkurenční boj posledních let má na svědomí krach mnoha malých prodejen. Velcí hráči se pak trumfují v akčních nabídkách a slevových akcích.
“Pokud nám někdo doloží, že třeba lednici mají jinde lacinější, hned mu slevíme a prodáme leckdy ještě laciněji, než by zaplatil u konkurence,” tvrdí vedoucí plzeňské prodejny Okay Petr Samek.
Ani ředitel Datartu Pavel Sláma nezůstává pozadu: “Datart jako první v Česku zavedl službu Záruka nejnižší ceny, proto si zákazníci mohou být jisti, že naše ceny budou stejné jako v tomto případě u ElectroWorldu. Nebo nižší.”

Hospodářské noviny, 21.9. 2006, autor: Miroslav Petr

×

Zpravodajem ČT v Rusku bude místo Moláčka Josef Pazderka

Starší článek

LVMH a Dior žádají po společnosti eBay odškodné

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více