Design pro nevidomé

4. 9. 2006 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Výstava „Design do tmy – design pro zrakově postižené a nevidomé“ se stěhuje po výstavách v Praze, New Yorku, Budapešti a Bratislavě do Polska. Zde se od 7. 9. do 8. 10. představí v rámci mezinárodní konference „Projektowanie dla osob niepelnosprawnych“ na zámku v polském Těšíně, poté ji čekají další západoevropské zastávky. Některé výstupy z výstavy bude snad v brzké době možno i zakoupit – např. prototyp konvice na čaj od Petra Koreckého (vyhrála soutěž mezi nevidomými) zhotovili v Českém porcelánu v Dubí. K tomu, aby se začala vyrábět, je však nutná zakázka na alespoň tisíc kusů. Do výroby se dostaly i bílé hole navržené Jaroslavem Větvičkou či elektrospotřebiče firmy Eta speciálně upravené pro nevidomé. V běžné nabídce trhu jsou také různé kuchyňské nástroje a pomůcky firmy Tescoma, které si nevidomí vybrali jako předměty, které jim mohou dobře sloužit.


06obr_konvice-do-tmy.jpg


 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.