Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Deník Metro míří do dalších 30 měst

Redakce MAM1. 9. 2006

Bezplatný deník Metro chystá od začátku září změnu v podobě svého obsahu, v němž se více zaměří na tzv. infozábavu. Zároveň bude k dostání v dalších 30 městech České republiky. Uvedla to firma Metro ČR.
Deník od roku 1997 vycházel pouze v Praze, na počátku letošního roku se rozšířil i do krajských měst. S nynějším dalším rozšířením souvisí i proměna stylu zpráv v deníku.
Deník nabídne styl označovaný jako infotainment, tedy infozábavu. “Nový redakční koncept je zaměřený na poskytování apolitického aktuálního zpravodajství doplněného informacemi ze společnosti a kultury s rozšířenou nabídkou interaktivních zábavních prvků,” uvedl marketingový ředitel společnosti Aleš Pýcha.
Podle šéfredaktora deníku Fabiana Golga se tak například sníží počet přebíraných agenturních zpráv na minimum a deník by měl dostat novou, dynamičtější podobu.
Deník Metro byl léta jediným deníkem zdarma na českém novinovém trhu. Loni na podzim se přidal Ringier se svým titulem 24 hodin, letos v dubnu pak i mediální skupina Mafra s Metropolitním expresem. Výtisky deníků je možné získat nejen v Praze, ale i v některých městech středních Čech. V dubnu začal vycházet i deník Kurýr.
Zatímco Metro, 24 hodin a Metropolitní expres rozdávají kolportéři na ulici a v zastávkách MHD, u Kurýra se vydavatel rozhodl doručovat jej přímo do poštovních schránek.
Smyslem bezplatných deníků je podle vydavatelů nabídnout lidem stručné, krátké a seriozní informace při ranní cestě do práce. Proto také mají deníky menší formát než ty placené, aby se lépe četly například v tramvajích či metru.
Deník Metro vychází v 61 vydáních v 96 hlavních centrech 21 zemí napříč Evropou, Asií, Severní a Jižní Amerikou. Podle údajů firmy vychází české vydání deníku v Praze a dalších 40 městech v průměrném denním nákladu 376 000 výtisků.

×

Český trh biopotravin poroste dle odhadů o 25 až 30 procent ročně

Starší článek

Září – Měsíc biopotravin se stovkou akcí

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více