Datart si vybral Publicis

11. 9. 2006 10:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nadlinkovou i podlinkovou komunikaci pro společnost Datart International bude od října 2006 zajišťovat agentura Publicis. Specialista na spo-třební elektroniku se tak rozhodl na základě dvoukolového výběrového řízení s předchozí selekcí oslovených agentur. Datart při hodnocení zpracovaných projektů ocenil především kreativitu vítězné agentury. Do výběrového řízení byly kromě vítěze pozvány ještě agentury Fabrika, Dorland, Onyx, No comment! a dosavadní Tanagra, která s Datartem spolupracovala od roku 2004. Publicis doplní trojici agen-tur Mediavest, Ogilvy a Nantuko.

-Lucie Vaníčková-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.