Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Čtvrtina lidí na českém internetu denně sází

Redakce MAM11. 9. 2006

Čeští uživatelé internetu sází přes počítač často, ale většinou nevelké částky. Denně nebo téměř denně „virtuálně“ sází 26 procent dotázaných, dalších více než 25 procent respondentů provozuje hazard po síti příležitostně. Nejčastěji lidé prosází 500 nebo i méně korun za měsíc. To uvádí 36 procent dotázaných. Jen 8 procent uživatelů uvedlo, že za měsíc zariskují s dvaceti a více tisíci korun. Platí, že čím častěji respondent sází, tím větší obnos protočí. Vyplývá to z průzkumu, který mezi svými uživateli formou internetového dotazníku provedl portál Centrum.cz.
Průzkum probíhal dva týdny v druhé polovině srpna. Na Centrum.cz v létě denně chodilo více než půl miliónu lidí, kteří tvoří reprezentativní skupinu českých uživatelů internetu. Průzkumu se zúčastnilo 2185 respondentů. Ze čtyř pětin odpovídali muži a z pětiny dotazníky vyplnily ženy. Téměř sedmdesát procent respondentů má vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání s maturitou. Dvě třetiny respondentů jsou ve věku 20-49 let.
Celkově se sázení dotázaným spíše vyplácí. Polovina respondentů má vyrovnanou finanční bilanci. Zhruba pětina uvedla, že na sázkách zatím prodělává, celkově ale výrazný prodělek (přes deset tisíc korun) uvedlo jen pět procent dotázaných. Naopak více než deset tisíc korun na sázení zatím vydělalo 15 procent všech dotázaných, dalších 16 procent je v mírném plusu. „Jako nejvýhodnější se jeví sázet částku mezi pěti a dvaceti tisíci korunami měsíčně. Ti, kteří se pohybují v tomto rozmezí, vykazují také nejvíce pozitivní bilanci,“ říká analytik portálu Centrum.cz Miroslav Kůta.
Internet podle průzkumu „láká“ k vsazení větších částek než kamenné sázkové kanceláře. Respondenti vidí jako největší výhodu u sázení přes internet pohodlí, to uvádí dvě třetiny dotázaných. Něco málo přes třetinu respondentů jako největší klad internetu uvedlo lepší dostupnost dalších informací potřebných pro sázení a zhruba čtvrtina lidí vyzdvihuje anonymitu sázení.
Výhradně kamenné sázkové kanceláře využívá zhruba pětina všech dotázaných. Dalších 26 procent respondentů uvedlo, že nesází ani v nich, ani na internetu.

-red-

×

AVR organizuje mezinárodní konferenci o outdooru

Starší článek

Novým mluvčím Lesů ČR Vyšohlíd

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Loni dosáhl Rohlik.cz obratu přes 300 milionů eur a měl kolem tři čtvrtě milionu zákazníků. Získané finanční zdroje použije Rohlik Group…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více