Česká televize představí začátkem příštího roku svůj nový grafický styl. Jeho součástí bude nové logo, kterým ČT označí všechny čtyři programy; vedle prvního a druhého digitální stanici ČT24, zaměřenou na zpravodajství, a ČT4 Sport. Inovovanou značku ponesou také auta České televize, její technika či propagační materiály, informovaly o tom Lidové noviny.
Autorem konceptu nového loga je pedagog pražské Vysoké školy umělecko-průmyslové, grafický designér Štěpán Malovec. Jeho návrh se dostal do užšího výběru společně s pracemi designérů Václava Kučery a Františka Štorma a agentur OgilvyCID, Reklamní servis, TBWA/Praha a WMC/Grey.
Nové logo televize ještě nezveřejnila. Na jeho konečné podobě, jako i na celkovém vizuálním stylu České televize, se údajně stále pracuje.
Značky, které minulý týden zapsal Úřad průmyslového vlastnictví, tak nemusejí být podle mluvčího televize Martina Krafla těmi vítěznými ani definitivní, napsaly LN.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?